اخبار داغ

واکنش پلیس به کلیپ استعمال مواد و مشروب توسط کودک ۳ ساله

واکنش پلیس به کلیپ استعمال مواد و مشروب توسط کودک ۳ ساله
رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری فردی خبر دارد که با اجبار کودک سه ساله‌ به استعمال مواد و مشروب الکلی از وی فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس‌‌ پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری عامل انتشار ویدئویی که کودکی سه ساله را مجبور به مصرف مواد مخدر کرده بودند، خبر داد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرهنگ داود معظمی‌گودرزی درتشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی انتشار و باز نشرکلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وادارکردن یک دختر بچه 3 ساله به استعمال دخانیات و مشروبات الکلی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار آن شده بود، کارشناسان پلیس فتا بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

,

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی، هویت متهم شناسایی و مشخص شد که متهم هیچ نسبتی با والدین این دختربچه ندارد و از اختلاف بین پدر و مادر این کودک سوءاستفاده کرده و در زمان غفلت آنان این دختربچه را به مصرف دخانیات و مشروبات الکلی مجبور و با فیلمبرداری از وی، فیلم ضبط شده را در فضای مجازی منتشر کرده است.

,

این مقام سایبری توضیح داد: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس فتا انتقال یافت.

,

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه ارتکاب جرم را شوخی و سرگرمی در فضای مجازی اعلام کرد، گفت: با دستور قضائی متهم پس از تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.

,

سرهنگ گودرزی توصیه کرد: هرگونه کودک آزاری و بازیچه قرار دادن کودکان برای تفریح و خنده پیگرد قانونی دارد و کاربران فضای مجازی باید توجه داشته باشند از ارتکاب به اقدامات مشابه به دلایل مختلف از جمله تفریح و سرگرمی،جمع آوری فالور و بازدید کننده خودداری کنند و بدانند یکی از اولویت های پلیس برخورد با اینگونه ناهنجاری ها است.

,

وی در پایان از کاربران فضای مجازی خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق نشانی www.cyberpolice.ir با ما درمیان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه