اخبار داغ

نماینده شرق گلستان:

دولت‌های آمریکایی قابل اعتماد نیستند/ مذاکرات عامل عقب ماندگی کشور است

دولت‌های آمریکایی قابل اعتماد نیستند/ مذاکرات عامل عقب ماندگی کشور است
رضا آریان پور گفت: سیاست اصلی آمریکا در قبال ایران با تغییر روسای جمهور این کشور تغییر نمی کند و هدف مشترک آنها زیر سلطه بردن ایران و جلوگیری از پیشرفت کشور ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا آریان پور، نماینده شرق گلستان در گفتگو با گلستان ما، گفت: متاسفانه دل بستن به انتخابات آمریکا و نتایج آن، باعث تشدید سو مدیریت در حوزه اقتصادی شد به طوری که هر روز شاهد کمیاب یا گران شدن کالاهای اساسی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: تجربه سالهای گذشته ثابت کرده است که سردمداران آمریکایی که ادعای کدخدایی بر دنیا دارند؛ به هیچ اصول و قانون بین المللی پایبند نیستند  و مهمترین موضوعی  که نقطه اشتراک همه آنها است تامین منافع استعماری کشور آمریکا است و با تغییر روسای جمهور، تاکتیک های آنها تغییر می کند؛ ولی اصل و هدف آنها سلطه بر ایران و جلوگیری از پیشرفت این کشور در حوزه های نظامی، علمی و اقتصادی است.

, , ا ,

نماینده شرق گلستان با بیان اینکه مدیریت و همت جهادی می تواند مشکلات موجود را مرتفع کند؛ گفت: راه حل برون رفت از مشکلات موجود اعمال مدیریت مناسب در حوزه های مختلف در داخل کشور است و سیاست بازی و گره زدن مشکلات داخلی به نحوه ارتباط با عوامل خارجی، فرافکنی و شانه خالی کردن از  احساس مسئولیت و لزوم پاسخگویی در مقابل مردم است.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: اگر این چند سالی که در برزخ برجامی قرار داشتیم؛ به جای دل بستن و نگاه به بیرون و تصمیمات اروپایی ها به درون و ظرفیت های موجود توجه می شد؛ الان شاهد چنین گرانی های افسار گسیخته و آشفتگی اقتصادی نبودیم.

,

آریان پور با بیان اینکه نباید زندگی و معیشت مردم را فدای سیاست های انتخاباتی آتی کرد؛ تاکید کرد: علی رغم اینکه سیاستمدارن اصلی کشور و از جمله اعضای هیات دولت، بارها و بارها خود بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و خسارات جبران ناپذیری در برجام متحمل شدیم، اقرار کردند؛ متاسفانه در نزدیکی انتخابات و با پیروزی دموکرات ها در آمریکا به بهانه های مختلف و واهی شاهد تغییر مواضع برخی از  این افراد هستیم تا به این وسیله با فریب مردم و دلخوش کردن آنها به مذاکره با تیم جدید ریاست جمهوری آمریکا، افراد خوش باور را با خود همراه کنند و به مقاصد سیاسی خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری برسند.

,

وی ادامه داد: به عنوان نماینده این مردم باید صراحتا و بدون تعارف اعلام کنم که طرح موضوع مذاکره از سوی برخی سیاسیون، سرپوشی برای ناکارآمدی دولت و فرار آنها از پاسخگویی درباره عملکردهای منفی و غیرقابل دفاع است؛ و بهتر است به جای فرافکنی و فرار از پاسخگویی، برای بالفعل کردن ظرفیتهای بالقوه متعدد موجود در کشور و افزایش صادرات غیر نفتی برنامه ریزی شود.

,

نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ضمن تقدیر از ورود جهادی قوه قضاییه به موضوعات اقتصادی و چالش های موجود در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، افزود: خوشبختانه ورود جهادی و مقتدرانه قوه قضائیه و برخورد جدی با متخلفان حوزه اقتصادی نشان داد که سو مدیریت و منفعت طلبی و زیاده خواهی عده ای در کشور باعث چنین مشکلاتی در بازار شده است و گره زدن مشکلات به سیاست خارجی، وسیله ای برای رفع مسئولیت از برخی دولتمردان است.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه دموکرات ها به دنبال توافقی هوشمند و با پیش شرط هستند؛ تاکید کرد: دموکراتها با ابزار نرم به دنبال همان اهدافی هستند که جمهوری خواهان با ابزار سخت دنبال آن بودند، نباید بخاطر اهداف سیاسی و جناحی و با اعتماد به دشمن دیرینه این انقلاب و نظام تلاش های نیروهای مسلح، دانشمندان هسته ای و صنعتگران کشور که سالها برای رسیدن به این نقطه مقتدرانه تلاش کرده اند را نادیده گرفت و به دست خود باعث نابودی صنعت موشکی و هسته ای شویم؛ آنهم به خاطر توافقی که به راحتی از سوی دولتمردان آمریکایی نادیده گرفته می‌شود.

,

وی گفت: مسلما با توجه به اینکه مقام معظم رهبری خیانت ها و توطئه های آمریکا را در قبل از انقلاب، در زمان ریاست جمهوری و رهبری خود لمس کرده اند و تنها دغدغه ایشان اقتدار این نظام و انقلاب و سربلندی مردم آن است؛ بی دلیل نیست که چاره حل مشکلات را توجه به داخل می دانند.

,

آریان پور ادامه داد: چندین سال است که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و اگر همانند صنعت موشکی و هسته ای، دولت هم در کنار دیگر نهادهای انقلابی به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه می کرد و زیرساخت های لازم برای این موضوع مهم مهیا می شد؛ الان در حوزه اقتصادی نیز همانند دیگر حوزه ها حرفی برای گفتن داشتیم.

,

نماینده مردم در پایان تاکید کرد: اعتماد به دشمن جز پشیمانی و عقب ماندگی کشور‌ حاصلی ندارد و گره زدن مشکلات مدیریتی به مذاکرات هم، سوزاندن فرصت ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه