اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بهار :

دشمنان داخلی بدانند که مردم ما به دنبال انتقامند، نه مذاکره

دشمنان داخلی بدانند که مردم ما به دنبال انتقامند، نه مذاکره
حجت الاسلام محمدعلی ارزنده با محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای و موشکی، شهید محسن فخری زاده به دشمنان داخلی و عوامل نفوذی تاکید کرد: مردم ایران به دنبال مذاکره نیستند، بلکه خواهان انتقام سخت از دشمنانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای، محسن فخری زاده اظهار داشت: دشمنان اسلام بدانند که با به شهادت رساندن دانشمندان رشید اسلام و سرداران عرصه های مختلف نمی‌توانند خللی در پیشرفت اسلام و انقلاب به وجود آورند، بلکه مردم هر روز برای ادامه دادن راه شهدا مصمم تر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر همدان,

حجت الاسلام ارزنده خطاب به دشمنان داخلی و عوامل نفوذی گفت: در این مسیر دشمنان داخلی، افراد نفوذی و افراد چند چهره نیز باید بدانند که مردم مسلمان ما با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی می کنند و اینکه کسی تصور کند، راهی برای مذاکره با آمریکا باز شده، چنین چیزی هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

,

امام جمعه بهار در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با چند تن از مسئولین کشوری گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار نیز بر این موضوع تاکید کردند که “مذاکره با کسی که به بهانه های مختلف دست به تحریم کشورمان می‌زند هرگز امکان پذیر نیست”، در این دیدار رهبر انقلاب تکلیف را بر همه ما مشخص کرد و نباید بیش از این بر مذاکره پا فشاری کرد.

,

وی همچنین گفت: نگرانی اینجاست که بعضی افراد که در این سالها خون شهدا را نادیده گرفته و سعی کرده اند مسیر انقلاب را منحرف کنند هنوز هم که هنوز است با نادیده گرفتن خون شهید فخری زاده می‌خواهند بگویند که این حرکت به دست اسرائیل و ایادی آن انجام شد که نگذارند ایران وارد مذاکره با امریکا شود، این ها بدانند مردم ما سر سوزنی راضی به چنین اتفاقی نیستند.

,

ارزنده ادامه داد: اینها در هر جایگاهی که هستند بدانند که مردم اینها را شناخته اند، اگر حرفی نمی‌زنند، ملاحظات رهبری، اسلام و انقلاب را می‌کنند، مردم ما با تمام وجود درخواست انتقام خون این شهید را از آمریکا و اسرائیل دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه