اخبار داغ

امام جمعه فارسان:

دستان جنایتکار استکبار جهانی بار دیگر چهره خبیث خود را آشکار کرد

دستان جنایتکار استکبار جهانی بار دیگر چهره خبیث خود را آشکار کرد
محسن ملک‌پور گفت: ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده ذره‌ای در مسیر نظام اسلامی و اهداف بلند انقلاب، انحراف ایجاد نمی‌کند؛ اتفاقاً انگیزه‌ها را تقویت می‌کند تا با قدرت و صلابت ادامه راه را طی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: دستان جنایتکار استکبار جهانی در عصر جمعه به خون مطهر دانشمندی فرهیخته، استادی انقلابی، مدیری جهادی، کارگزاری صدیق و افتخار هسته‌ای ایران شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، آغشته شد تا بار دیگر چهره خبیث خود را آشکار و اعلام کند با مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و انقلاب اسلامی جنگی دائمی داشته و تحمل رشد و تعالی نظام اسلامی را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی تصریح کرد: از آنجائی که دشمن توان رویارویی مستقیم ندارد، حقد و کینه خود را بزدلانه با ترور به نمایش می‌گذارد و گمان دارد انجام این جنایات خللی در اراده پولادین مردم و مسئولان نظام و ادامه راه وارد می‌سازد.
 
ملک‌پور بیان داشت: در حالی‌که ایادی کفر و نفاق و اذناب داخلی آنان باید بدانند این سفاکی‌ها ولو باعث خسارت و تحملان سخت است اما ذره‌ای در مسیر نظام اسلامی و اهداف بلند انقلاب انحراف ایجاد نمی‌کند و اتفاقاً انگیزه‌ها را تقویت می‌کند تا با قدرت و صلابت ادامه راه را طی کند.
 
وی اظهار داشت: البته قطعاً و قطعا مسئولین محترم به‌موقع انتظار مردم را در پاسخ سخت و کوبنده‌ای که درس عبرت باشد برآورده خواهند کرد. به‌روزهای خوش محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار نزدیک می‌شویم.
 
امام‌جمعه فارسان در پایان گفت: اینجانب شهادت این سردار عرصه علم، پژوهش و دفاع را به رهبر معظم انقلاب، همکاران، شاگردان، دوستان، ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض کرده و از خدای تعالی برای بازماندگان و خانواده مکرم ایشان اجر و صبر و برای شهید سعید رفعت مقام و علم درجات خواستارم.

,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه