اخبار داغ

کاردستی و آزمایش های نیمه کاره؛

خریدهای آنلاینی که با وجود تعطیلی و قرنطینه، آفلاین شده اند!/سردرگمی والدین و دانش آموزان همدانی در نبود فروشگاه اینترنتی

خریدهای آنلاینی که با وجود تعطیلی و قرنطینه، آفلاین شده اند!/سردرگمی والدین و دانش آموزان همدانی در نبود فروشگاه اینترنتی
بعد از گذشت یک هفته از قرنطینه کامل در استانها شاهد مشکلاتی در بستر فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی هستیم که نیاز به برنامه ریزی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در دورانی که فقط سوپرمارکتی ها و مغازه های مواد غذایی باز هستند، برخی والدین و معلمان اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

یکی از معلمان به خبرنگار ما گفت: برای شب یلدا برای دانش آموزانم در حال تهیه ماسک هستم اما نتوانستم از هیچ کجا یک متر پارچه که برای بچه ها مناسب باشد تهیه کنم.

,

وی افزود: حتی یک فروشگاه اینترنتی فروش پارچه در همدان فعال نیست که بتوانیم برای مواقع ضروری مراجعه کنیم.

,

مربی دیگر گفت: کلاس های علوم هر روز برگزار است و معمولا انجام آزمایش در این کلاسها صورت می گیرد اما بیشتر آزمایش یا انجام نمی شود یا اگر هم اجرا شود با مواد مشابه است و افرادی که در خانه وسایل مورد نیاز ندارند نمی توانند انجام دهند.

,

وی ادامه داد: هر چند سعی می کنیم با مواد مختلف آزمایشات را امتحان کنیم ولی برای برخی از آنها نیاز به مواد مخصوصی و وسایل ویژه ای است که والدین از نبود فروشگاه های اینترنتی گلایه می کنند.

,

یکی از مغازه داران همدانی گفت: برخی مغازه ها با نصب بنر خرید اینترنتی را فعال کرده اند و در مواقع ضروری می توان از آنها خرید کرد اما متاسفانه برای مایحتاج دانش آموزان باید تدبیری اندیشیده می شد؛ چرا که هر روز با تعداد زیادی از افراد در سوپر مارکتی ها مواجه هستیم که وسایل مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند.

,

به گزارش عصر همدان، فعال بودن یک فروشگاه اینترنتی در دوران قرنطینه برای مایحتاج دانش آموزان ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه