اخبار داغ

آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان بوشهر پس از سیل امروز؛

محور برازجان - شبانکاره - گناوه بازگشایی شد/ تردد و رفت و آمد در بوشهر جریان دارد

محور برازجان - شبانکاره - گناوه بازگشایی شد/ تردد و رفت و آمد در بوشهر جریان دارد
محور برازجان - شبانکاره - گناوه که بر اثر بارندگی‌های امروز در استان بوشهر مسدود شده بود توسط نیروهای راهداری بازگشایی و تردد از سر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدطالب لواسانی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در گفتگو با سپاس اظهار کرد: بر اثر بارندگی های امروز در استان محور برازجان - شبانکاره - گناوه مسدود شده بود که این مسیر توسط نیروهای راهداری بازگشایی و تردد از سر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: محور برازجان - کنارتخته - شیراز از قبل از تونل دریاقلی کوه ریزش کرده بود که نیروهای راهداری این مسیر را نیز باز کرده‌اند و تردد در حال انجام است.

,

لواسانی با اشاره به بارندگی های بالادست استان بیان کرد: امشب آب‌های بالادست از سمت استان فارس به سمت استان بوشهر سرازیر خواهد شد و امکان بسته شدن مسیل ها و راه‌های مواصلاتی به استان نیز وجود دارد.

,

وی افزود: بارندگی‌های شدید و روان آب‌ها باعث جاری شدن سیل در شهر برازجان و شهرهای همجوار شده است و با فروکش کردن بارندگی وضعیت مناسب تری برقرار شده است.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهر برازجان و شبانکاره، ساخت و سازهای غیر مجاز باعث برهم‌زدن مسیر روان‌آب‌های طبیعی شده است که باعث بوجود آمدن مشکلات امروز در شهرستان دشتستان بوده است.

,

لواسانی یاد آور شد: محور ساحلی  بوشهر به گناوه بر اثر بارندگی شدید و روان آب‌ها مسدود شده است.

,

وی اضافه کرد: محور مواصلاتی استان بوشهر به استان هرمزگان فعلاً اتفاقی بر اثر ریزش کوه و یا مسدود شدن راه ارتباطی به وجود نیامده است و بستگی به شرایط جوی و مقدار بارندگی در بخش های مختلف استان دارد.

,

هواشناسی استان: عسلویه تنها شهر بدون بارندگی در استان بوشهر بود

, هواشناسی استان: عسلویه تنها شهر بدون بارندگی در استان بوشهر بود, هواشناسی استان: عسلویه تنها شهر بدون بارندگی در استان بوشهر بود,

پیام مساعدی کارشناس هواشناسی استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار کرد: میزان بارش ها در استان بوشهر تا این لحظه، شهر برازجان 115 میلیمتر، خارگ 101 میلیمتر، دیلم 51 میلیمتر، گناوه 90 میلیمتر، دیر 8 میلیمتر، جم 20 میلیمتر، بوشهر 12 میلیمتر بوده است.

,

کارشناس هواشناسی استان بوشهرگفت: عسلویه تنها شهر بدون بارندگی در استان بوشهر بوده است که در حال حاضر آسمان این شهر ابری است.

,

مساعدی به فعالیت این سامانه بارشی اشاره کرد و افزود: این سامانه بارشی تا اوایل وقت فردا برروی دریا و استان بوشهر فعال است.

,

وی از وزش بادهای شمالی در استان خبر داد و گفت: بعد از بارش‌های دیشب و امروز بادهای شمالی در استان شروع به وزیدن خواهد کرد و تا آخر هفته در استان فعال است.

,

کارشناس هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: کاهش دما 4 درجه ای بعد از بارندگی‌های امروز در استان را شاهد خواهیم بود.

,

مساعدی به بیان وضعیت جوی استان پرداخت و گفت: آسمان استان تا پایان هفته نیمه ابری و در برخی نقاط بارش باران همراه با رعد و برق و تند باد پیش بینی و همچنین برای فردا صبح در نقاط مختلف ساحلی مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

,

وی افزود: جهت وزش باد برای امروز از شمال غربی تا جنوب غربی است که به تدریج شمالی می شود و با سرعت 18 تا 46 کیلومتر درساعت و در برخی ساعات بیش از 50 کیلومتر خواهد بود.

,

کارشناس هواشناسی استان بوشهر اشاره کرد: ارتفاع موج بین 90 تا 180 سانتی متر خواهد بود که در برخی ساعات به بیش از 210 سانتی متر نیز خواهد رسید.

,

فرماندار دشتستان: اوج بارندگی سامانه‌ای که روز قبل وارد بوشهر شده بود بارش شدید امروز بود

, فرماندار دشتستان: اوج بارندگی سامانه‌ای که روز قبل وارد بوشهر شده بود بارش شدید امروز بود, فرماندار دشتستان: اوج بارندگی سامانه‌ای که روز قبل وارد بوشهر شده بود بارش شدید امروز بود,

همچنین فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد شهرستان شده بود از دیشب فعال شد و اوج بارندگی آن امروز صبح به صورت بارش شدید و جاری شدن سیل را در معابر و راه‌های مواصلاتی شهرستان بوده است.

,

فرماندار دشتستان به بیان بارندگی در شهرستان پرداخت و گفت: میزان بارش در شهر برازجان 115 میلیمتر، شهر آبپخش 110 میلیمتر، شهر شبانکاره و سعدآباد 160 میلیمتر بوده است.

,

نوروزی بیان کرد: آبگرفتگی معابر و مسدود شدن راه‌ها همچنین آب گرفتگی منازل مشکلات و حوادثی بودند که از بارندگی امروز صبح در شهرستان دشتستان به‌وجود آمده است.

,

وی از سرریز شدن سد دالکی خبر داد و تصریح کرد: سرریز شدن سد دالکی تا رودخانه دالکی باعث بروز مشکل در پل ورودی روستای کلل شده است که در حال حاضر این مسیر مسدود می‌باشد.

,

فرماندار دشتستان با بیان اینکه مسیرهای مواصلاتی در حال حاضر در شهرستان باز هستند اضافه کرد: بر اثر بارش‌های شدید، مسیر شهر آبپخش به برازجان و همچنین مسیر آبپخش به شبانکاره و گناوه امروز صبح مسدود شده بودند که در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارند.

,

نوروزی خاطرنشان کرد: میزان خسارت به محصولات کشاورزی و باغ‌ها همچنین راه‌های مواصلاتی شهرستان در حال بررسی است که متعاقباً اطلاع رسانی خواهیم کرد.

,

 

,

 

,

در ادامه تصاویر و فیلم‌های سیل امروز بوشهر را مشاهده می‌کنید:

, در ادامه تصاویر و فیلم‌های سیل امروز بوشهر را مشاهده می‌کنید:,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه