اخبار داغ

رونمایی از دیوارنگاره ملت قهرمان ایران در «سینما مردم»/ حاج‌قاسم در ویژه‌برنامه جشنواره عمار

رونمایی از دیوارنگاره ملت قهرمان ایران در «سینما مردم»/ حاج‌قاسم در ویژه‌برنامه جشنواره عمار
در سومین قسمت از برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که امشب از ساعت 21 به روی آنتن شبکه افق می‌رود، شعرخوانی و پرده‌خوانی ویژه‌ای با محوریت اقتدار و پیشرفت‌های مختلف کشور رونمایی و اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، در سومین ویژه‌برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که امشب از ساعت 21 به روی آنتن شبکه افق می‌رود، شعرخوانی و پرده‌خوانی ویژه‌ای با محوریت اقتدار و پیشرفت‌های مختلف کشور رونمایی و اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

بنابرین گزارش، اولین قسمت از این برنامه، با محوریت حاج قاسم سلیمانی، با حضور محمدرضا طهماسبی، از شاعران مطرح کشور اجرا خواهد شد.

,

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، این برنامه که تصویرگری آن برعهده مهدی بادیه‌پیما بوده و طی آن قصه‌های مختلف درباره پیشرت‌های علمی، نظامی، پزشکی و... کشور در قالب یک دیوارنگاره رونمایی می‌شود، به مدت سه شب از «سینمامردم»؛ ویژه‌برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به روی آنتن می‌رود.

,

لازم به ذکر است با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت 24ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه