اخبار داغ

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

فوت کرونا در نیشابور از میانگین کشوری بالاتر است

فوت کرونا در نیشابور از میانگین کشوری بالاتر است
عظیمی نژاد گفت: میزان میانگین مرگ بر اثر کرونا در نیشابور بالاتر از میانگین کشوری است به نحوی که در ‌نیشابور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۰۵ نفر فوت کرده‌اند و آمار‌ کشور ۶۷ نفر به ازای همین مقداد جمعیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان نیشابور در محل سالن دیالیز گفت: اگر ساده‌انگاری و در رعایت‌های پروتکل‌ها کم‌کاری کنیم هزینه‌هایی که تا الآن با توجه به هزینه‌های اقتصادی داشته‌ایم، تکرار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: ما موافق تعطیلی اصناف نیستیم، اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود می‌توانیم مساجد و بازار را رونق ببخشیم و مدارس باز شود ولی تجربه نشان داده هر موقع دچار یک نزول در تعداد مبتلایان شده‌ایم ضوابط رعایت نشده است و یک ماه بعد شادی اوج مجدد هستیم.

,

عظیمی نژاد بیان داشت: با توجه به رفتاری که از مردم در‌ جامعه می‌بینیم باید خود را آماده یک حادثه و اوج مجدد در بهمن ماه باشیم.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: تا الآن ۵۳ هزار ۲۱۲ مراجعه به مراکز درمانی اتفاق افتاده است که منجر به ۱۹ هزار و ۸۹۲ آزمایش شده است.

,

وی ادامه داد: نیشابور بالاترین آمار مراجعه مردمی به بیمارستان‌ها و دریافت خدمات را در استان را دارد.

,

عظیمی نژاد تأکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در نیشابور به تعداد بستری‌ها اضافه‌شده‌اند و در حال حاضر ۲۷ نفر بستری که از این تعداد ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۸۸ نفر بر اثر کرونا و علائم مشابه در نیشابور فوت کرده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: طی همین مدت ۶ هزار و ۷۴۷ نفر بستری‌شده‌اند و ۵۴۷ نفر قطعاً بر اثر کرونا فوت کرده‌اند.

,

عظیمی نژاد افزود: میزان میانگین مرگ بر اثر کرونا در نیشابور بالاتر از میانگین کشوری است به نحوی که در ‌نیشابور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۰۵ نفر فوت کرده‌اند و آمار‌ کشور ۶۷ نفر به ازای همین مقداد جمعیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه