اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

۴۰۰ مبلِغ در ایام فاطمیه به لرستان اعزام می‌شوند

۴۰۰ مبلِغ در ایام فاطمیه به لرستان اعزام می‌شوند
غلامی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) مدافع ولایت بود و در این راه به شهادت رسید، گفت: 400 مبلغ در ایام فاطمیه به استان لرستان اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) مدافع ولایت بودند و دفاع از ارزش های دینی و امام زمان خویش از مهمترین و برجسته ترین ویژگی های حضرت زهرا(س) بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) افزود: این بانوی بزرگ در مسیر ولایت و دفاع از ارزشها به شهادت رسید و راه را برای همه دوست داران دین و اسلام نشان داد.

,

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دشمن شناسی حضرت فاطمه(س) از ویژگی های این بانو بوده است، تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) در دوران زندگی خود دشمنان را به خوبی می شناختند و توطئه ها و نیرنگ های دشمنان برای آنها آشکار بود.

,

حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: حضرت فاطمه(س) چراغ راه هدایت بودند برای کسانی که می خواستند در مسیر ولایت و امامت قدم بردارند و با قرار گرفتن در این مسیر می توان به سعادت دست یافت.

,

وی از اجرای ۲۰ برنامه همزمان با ایام فاطمیه در استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، دینی، مذهبی به همین مناسبت در نظر گرفته شده که یکی از برنامه ها اعزام ۴۰۰ مبلغ به استان است تا در راستای تبلیغ دین در بخش های مختلف برنامه هایی را اجرا نمایند.

,

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: علاوه بر این، ۳۰ گروه در سراسر استان به صورت گروه های تبلیغی، فرهنگی و دینی به محلات مختلف به صورت سیار اعزام می شوند که برنامه هایی از جمله روضه خوانی و مداحی را انجام می دهند.

,

حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: محوریت برنامه ها و سخنان روحانیون اعزامی در راستای گام دوم انقلاب است.

,

وی بیان کرد: برگزاری مسابقه فدکیه، شعر فاطمی، توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه هایی هستند که به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) در استان اجرا می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه