اخبار داغ

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تدوین زندگی‌نامه شهدا، راهکار انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

تدوین زندگی‌نامه شهدا، راهکار انتقال فرهنگ دفاع مقدس است
سردار محمدحسین سپهر گفت: تدوین زندگی‌نامه وشاخصه‌های تعالی شهدا، مهمترین راهکار انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: امروزه مهمترین راهکار انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جنگ ندیده ثبت و ضبط زندگی‌نامه فردی، اجتماعی و دفاعی رزمندگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: با تهیه و تدوین زندگی‌نامه شهدا و رزمندگان در قالب‎ کتاب، فیلم، مستندات، خاطره‌گویی و برگزاری یادواره‌های شهدا می‌توان شیوه زندگی و شاخصه‌های تعالی شهیدان را به درستی تبیین و به نسل جدید ارایه کرد.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: انتقال و بازگویی ایثارگری‎های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‎های آینده از بزرگترین سرمایه‌های فرهنگی کشور است.

,

سردار سپهر خاطرنشان کرد: از سویی اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق جنگی و عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور و به نمایش کشیدن گوشه‌هایی از صحنه‌های ایثار و حماسه‌آفرینی رزمندگان نقش مهمی در انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای دفاع مقدس به نسل امروز دارد.

,

وی تاکید کرد: همچنین تاریخ‌نگاران و مستندسازان با تبیین تاریخ دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران آن هم با استفاده از شیوه‌های هنری و علمی می‌توانند سهم بزرگی در انتقال و بازخوانی مفاهیم دفاع مقدس ایفا کنند.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی در خصوص مهمترین وظایف سربازان جبهه جنگ نرم فرهنگی، تصریح کرد: وظیفه سربازان این عرصه در وهله اول شناخت دقیق و صحیح از دشمن و درک لایه‌های پنهان اهداف و نیات پلید آنان است.

,

سردار سپهر افزود: سربازان جبهه جنگ نرم باید با شناخت جبهه حق و دفاع از آن البته در سایه تبعیت مطلق از ولی‌فقیه و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری به وظایف خود عمل کرده و همواره برای مبارزه با دشمن در عرصه جهاد اکبر تلاش کنند.

,

وی تحقق این مهم را زمینه‌ساز شکوفایی و تعالی هر چه بیشتر اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد: مهمترین خوراک فکری و فرهنگی مورد نیاز جوانان نسل امروز درک مبانی دینی، قرآنی و انقلابی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه