اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی اصفهان:

فعالیت ۲ هزار جهادگر اصفهانی در ۸ استان و ۶۰۰ روستای اصفهان/ ۳۴۱ پروژه در حال اجرا است

فعالیت ۲ هزار جهادگر اصفهانی در ۸ استان و ۶۰۰ روستای اصفهان/ ۳۴۱ پروژه در حال اجرا است
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: بسیجیان جهادی استان اصفهان در 8 استان چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، خوزستان، ایلام، کردستان و کرمان فعالیت و همچنین در 28 منطقه و 600 روستا در سطح استان اصفهان فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ حسن عجمی ظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم ساخت یک هزار و 150 باب منزل محروم توسط بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان اظهار کرد: امروز تفاهم نامه ای بین اداره کل کمیته امداد، سپاه صاحب الزمان (عج) و بسیج سازندگی بسته شد و شاهد ساخت یک هزار و 150 منزل محروم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از شاخص های بسیج، گروه های جهادی است، گفت: این گروه ها خدمات خوبی در زمینه های مختلف عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، کشاورزی، بهداشت، سلامت و همچنین در عرصه عمرانی، اشتغال و کارآفرینی داشته باشند انجام می دهند و امروز دو هزار گروه جهای در سطح استان اصفهان وجود دارد، که فعالیت های جهادی انجام می دهند.
,
 
,
وی افزود: بسیجیان جهادی استان اصفهان در 8 استان چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، خوزستان، ایلام، کردستان و کرمان فعالیت می کنند و همچنین 28 منطقه و 600 روستا در سطح استان اصفهان فعالیت می کنند.
,
 
,
سرهنگ عجمی با توضیح اینکه امسال در هفته بسیج 53 پروژه های محرومیت زدایی انجام شده است، بیان کرد: همچنین در حال حاضر 341 پروژه در 23 شهرستان با 10 تا 80 درصد پیشرفت عمرانی در حال انجام است و توانستیم با استفاده از ظرفیت‌ این گروه ها چهار میلیارد و 400 میلیون تومان وارد کار کنیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: اگر 14 میلیارد تومان دیگر را بتوانیم تامین کنیم بخش اعظمی از این پروژه‌ ها را تحویل مردم می‌ دهیم؛ امروز هم در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و به نیابت از سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت 1150 مسکن محروم را آغاز کنیم و امیدوار هستیم که شاهد یک حرکت جهادی خوبی در سطح استان باشیم.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی اصفهان در پایان با بیان اینکه ساخت این تعداد مسکن محروم به نیابت حاج قاسم سلیمانی با مشارکت کمیته امداد، سپاه صاحب الزمان (عج) و بسیج سازندگی انجام شود، گفت: این منازل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه