اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛

بیمارستان مهدی‌شهر آماده تجهیز نیست/ راه و شهرسازی در تکمیل بیمارستان بدقولی کرد

بیمارستان مهدی‌شهر آماده تجهیز نیست/ راه و شهرسازی در تکمیل بیمارستان بدقولی کرد
نوید دانایی گفت: دانشگاه علوم پزشکی در انتظار اتمام پروژه عمرانی بیمارستان مهدی شهر جهت تجهیز کامل این پروژه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره وضعیت ساختمان بیمارستان 85 تختخوابی شهرستان مهدی شهر گفت: از نظر دانشگاه علوم پزشکی اعلام وضعیت پیشرفت 95 درصدی بیمارستان توسط اداه کل راه و شهرسازی قابل قبول نبوده و تا پایان پروژه عمرانی بیمارستان راه زیادی در پیش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه مشکلات بنیادی در تکمیل این بیمارستان وجود دارد افزود: سه مشکل اساسی در تکمیل این بیمارستان وجود دارد که سیستم فاضلاب، دستگاه اکسیژن ساز و بخش های ایزوله و هوارسان ها را شامل می شود که زیر ساخت های لازم برای اجرای آن ها به هیچ عنوان برنامه ریزی نشده است.

,

دانایی با اشاره به خرید تجهیزات لازم این بیمارستان خاطرنشان کرد: تجهیزات لازم جهت تجهیز بیمارستان خریداری و تهیه شده و به دنبال بد قولی ها در تکمیل بیمارستان و به علت تعویق در زمان بندی نصب، شرکت های مربوطه مدعی خسارت شده اند و دانشگاه علوم پزشکی نیز در انبار کردن تجیزات بیمارستانی مانند تخت دچار مشکل شده است.

,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه تعامل جهت تکمیل بیمارستان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی صورت خواهد گرفت گفت: برخی از تجهیزات بیمارستانی به پیشنهاد همکاران ما در دانشگاه به دنبال درخواست اداره کل راه و شهرسازی جهت تجهیز بیمارستان از طبقات فوقانی در بیمارستان قرار خواهد گرفت؛ اما با توجه به وضعیت نابسامان بیمارستان و نا امن بودن آن چه کسی امنیت این تجهیزات گران قبمت را تامین می کند؟

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ادامه خاطر نشان کرد: وضعیت فعلی بیمارستان جهت تجهیز به هیچ عنوان مسائد نبوده و حتی نیاز های اولیه ساختمانی تامین نشده است و نصب تجهیزات این بیمارستان در چنین وضعیتی خساراتی مشابه بیمارستان معتمدی گرمسار را به همراه خواهد داشت که متحمل شدن چنین خساراتی در شان دستگاه های ذی ربط نخواهد بود.

,

 

,

, ,

دانایی درباره زمان لازم جهت تجهیز بیمارستان گفت: پس از اتمام عملیات عمرانی بیمارستان با رعایت تمام استاندارد های لازم و با توجه به خریداری تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی جهت تجهیز آن، در مدت یک ماه، بیمارستان آماده خدمت رسانی به مردم استان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه