اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده مطرح کرد؛

بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده+صوت

بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده+صوت
نورمحمد نعمتی آخرین وضعیت این شهرستان را در خصوص بیماری کرونا تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نورمحمد نعمتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت شهرستان لنده در خصوص بیماری کرونا گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان لنده زرد است ولی اگر مردم همکاری لازم را نداشته باشند این وضعیت پایدار نخواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: باتوجه به حجم انجام نمونه گیری در طول روز موارد تشخیصی از طریق تست رپید و سه روزه سریع شناسایی و به فرد تست دهنده ابلاغ می شود و شرایط قرنطینگی نیز به وی ابلاغ می شود.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد:روزانه بالای پنجاه نمونه تست انجام می شود و موارد مشکوک نیز در قالب یک فرم مخصوص به استان ارسال می شود.

,

وی تاکیدکرد: تاکنون هیچ موردی در خصوص بیماری کرونای انگلیسی  در سطح شهرستان لنده مشاهده نشده است و قطعا اگر مورد مشکوکی مشاهده شود فورا تدابیر لازم از طریق نیروهای شبکه بهداشت اجرایی خواهدشد.

,

نعمتی گفت: باتوجه به شدت مرگ و میر این بیماری در شهرستان های همجوار به خصوص استان خوزستان و بوشهر باید نهایت دقت لازم برای کارگرانی که در این دوستان مشغول کارهستند رعایت شود چرا میزان مرگ و میر نوع انگلیسی واقعا بسیار بالا است.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رفت و آمدها در این دو استان باید کم شود و اگر افرادی که در این دوستان برای کار مراجعه زیاد دارند حتما در خصوص انجام تست اقدام کنند تا نسبت به سلامت خود و اعضای خانواده اطمینان حاصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه