اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تأکید کرد؛

کرونای انگلیسی هشداری جدی؛ خصوصاً برای جوانان و نوجوانان

کرونای انگلیسی هشداری جدی؛ خصوصاً برای جوانان و نوجوانان
نورالدین فرزادی پور گفت: زنگ خطر کرونای انگلیسی هشدار جدی برای سلامت مردم و خصوصا برای جوانان و نوجوانان شهر است که لازم است بیش از بیش رعایت کنیم و مراقب باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: موج چهارم کرونا در کمین سلامتی مردم است و تهدیدی جدی برای کشور ما برای سلامت اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: از مردم فهیم شهرستان تقاضا می شود با حفظ مراقبت‌های ویژه و فاصله‌های اجتماعی همکاری لازم در کنترل شیوع این بیماری خطرناک داشته باشند و انتظار داریم با دقت و جدیت بیشتری در این خصوص اهتمام لازم را به کار گیرند.

,

وی عنوان کرد: زنگ خطر کرونای انگلیسی هشدار جدی برای سلامت مردم و خصوصا برای جوانان و نوجوانان شهر است که لازم است بیش از بیش رعایت کنیم و مراقب باشیم.

,

فرزادی پور یادآور شد: تاکنون با رفتار مناسب و رعایت های اجتماعی توانسته‌ایم میزان افراد مبتلا را کاهش دهیم به این استمرار نیازمند همکاری و همراهی مردم است.

,

وی در ادامه گفت: ضمن اینکه شهرستان سرپل ذهاب مردمانی خون گرم و میزبان خوبی برای میهمانان و گردشگران هستند اما متاسفانه امسال همچون سال گذشته به علت خطر شیوع ویروس کرونا از پذیرش مهمانان و گردشگران معذوریم.

,

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: در آستانه سال جدید و روزهای پایانی سال انتظار می‌رود اصناف و بازاریان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همکاری لازم در کنترل شیوع این بیماری داشته باشند به گونه ای نباشد که بازارگردی مردم موجب ازدحام جمعیت شهر و باعث تهدیدی برای سلامت مردم به شمار رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه