اخبار داغ

اهم محور خطبه‌های نمازجمعه استان یزد:

شورای شهر جای سیاست بازی نیست/ مبارزه قاطع با دلال بازی مهمترین راه مقابله با مشکل گرانی

شورای شهر جای سیاست بازی نیست/ مبارزه قاطع با دلال بازی مهمترین راه مقابله با مشکل گرانی
انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری، مقابله گرانی و حل مشکلات اقتصای و برخی مسائل فرهنگی یزد مهم‌ترین محور خطبه‌های ائمه جمعه استان یزد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه استان یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته با مسئله هایی چون انتخابات و پرهیز از سیاست بازی در شورای شهرها و روستاها، گرانی و رفع مسائل اقتصادی و برخی مسائل فرهنگی یزد اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد: توان حل مشکلات، ملاک تعیین افراد در انتخابات باشد

, امام جمعه یزد: توان حل مشکلات، ملاک تعیین افراد در انتخابات باشد, امام جمعه یزد: توان حل مشکلات، ملاک تعیین افراد در انتخابات باشد,

آیت الله ناصری ادامه داد: جای شورای اسلامی شهرها برای کار و خدمت به فرهنگ و گره‌گشایی از مسایل و مشکلات است و اصلا جای کار سیاسی و دنبال حزب‌گرایی نیست و مردم باید با بینش و بصیرت کامل به افراد مناسب و دلسوز جامعه اسلامی رای دهند.

,

امام جمعه یزد اظهار کرد: افرادی که دلسوز مردم هستند باید وارد عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شوند و احساس وظیفه کنند که این موضوع از جمله رسالت ملی و انقلابی است و همه در قبال مردم و کشور مسوول هستند و بی‌توجهی به آن اصلا پذیرفته نیست.

,

ناصری یزدی با بیان این‌که شوراهای اسلامی شهر و روستا فقط محل خدمت به مردم و فرصت مناسبی برای گره‌گشایی است، تصریح کرد: افرادی که دلسوز مردم هستند باید با احساس مسئولیت در قبال آینده ملت و انقلاب وارد عرصه انتخابات شوند.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد ترویج فرهنگ دینی و حراست از ارزش‌های انقلابی را مهمترین وظیفه نماینده مردم در شوراهای اسلامی دانست و بیان کرد: شورای شهر جای سیاسی بازی نیست و افراد باید این آفت پرهیز کنند.

,

ناصری یزدی بیان کرد: باید در نوروز و حضور مسافران و گردشگران، حرمت شهر مذهبی یزد در ابعاد مختلف حفظ شود چون این استان جای انجام امور خلاف شرع مقدس نیست و باید مسوولان مواظبت کنند تا برنامه‌های تعطیلات نوروزی در شان مردم باشد.

,

ناصری با بیان اینکه شادی حق مردم است، تصریح کرد: مردم ما باید شاد باشند، اما شادی حلال. بار‌ها خواسته شده برای بانوان پارک اختصاصی درست کنند ولی تاکنونی توجهی به این خواسته نشده است و متاسفانه بانوان ما در خیابان‌ها به دوچرخه سواری می‌پردازند.

,

مبارزه قاطع با دلال بازی مهمترین راه مقابله با مشکل گرانی
ام حجت الاسلعلیزاده با بیان این‌که بصیرت و صبرو استقامت دو عنصر مهم برای مواجه با دشمن است، افزود: امروز دشمن تلاش می کند با وارونه کردن حقایق، تحریف، دروغگویی و غبار آلوده کردن فضای کشور ذهن مردم ما را منحرف کند که لازمه مقابله با این حیله، بصیرت است.

, مبارزه قاطع با دلال بازی مهمترین راه مقابله با مشکل گرانی, مبارزه قاطع با دلال بازی مهمترین راه مقابله با مشکل گرانی,
,

امام جمعه بخش بهمن: اگر بصیرت باشد انسان در شناخت راه درست و غلط دچار اشتباه نمی شود.

,

وی در ادامه به عقب نشینی طلبکارانه اروپا از قطعنامه ضد ایرانی اشاره کرد و گفت: قطعا این عقب نشینی اروپا هر چند ممکن است تاکتیکی باشد؛ اما بیش از آنکه محصول دیپلماسی باشد، نتیجه گفتمان مقاومت و دست برتر ایران و عمق راهبردی ما در منطقه است  و نشان می دهد که در جنگ اراده ها می توان پیروز شد به شرطی که بر گفتمان مقاومت پافشاری کنیم.

,

خطیب جمعه مهردشت پیرامون سفر پاپ رهبر کاتولیک ها به عراق، افزود: رسانه های غربی تلاش کردند با سیاه نمایی چهره ای خشن و مخالف با صلح از اسلام معرفی کنند در حالی که دیدار پاپ با آیت الله سیستانی نوعی ابراز تقدیر و سپاس از حمایت مرجعیت عالی شیعه و شیعیان عراق از مسیحیان کشور خصوصا مسیحیان ایزدی  بوده است  و نکته مهم اینکه بخش عمده تامین امنیت این سفر به عهده رزمندگان حشد الشعبی بود که پاپ با خیال راحت به این سفر آمد و برگشت.

,

علیزاده از بزرگترین حمله موشکی انصار الله یمن به پایانه های نفتی عربستان یاد کرد و ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ جنگ یمن یگان موشکی این کشور تصمیم گرفت پایانه های نفتی شمال شرق عربستان و ساحل خلیج فارس را هدف قرار دهد که این پایانه های نفتی در حد خود بزرگترین پایانه های جهان و مسئول ذخیره و صادرات روزانه 7 میلیون بشکه نفت و فراوردهای نفتی عربستان ازطریق دریایی است.

,

امام جمعه تفت: هرکس در توانش هست برای شوراها ثبت نام کند

, امام جمعه تفت: هرکس در توانش هست برای شوراها ثبت نام کند, امام جمعه تفت: هرکس در توانش هست برای شوراها ثبت نام کند,

حجت الاسلام و المسلمین علی محمد گلوردی در نمازجمعه این هفته شهر تفت گفت: هر کس در توانش هست، شرایط و صلاحیت لازم را دارد برای انتخابات شوراها ثبت نام کند، اگر رای هم نیاورد سجده شکر بگذارد که مسئولیت سنگین بر دوشش گذاشته نشده است.

,

وی افزود: برنامه من در شهرستان تفت سه چیز است: اول: سرباز ولایت هستم؛ هرجا پرچم ولایت اقامه شود در خدمت ولایتم.

,

گلودری تصریح کرد: حامی همه مسئولان دلسوز و خدمت گذار به مردم هستم؛ شاید سلیقه ها متفاوت باشد ولی همه زیر پرچم ولایت باید خدمت گذار صادقانه به مردم باشیم.

,

وی با بیان ایتکه هر تقاضایی مردم داشته باشند را انجام می دهم به سه شرط: در توانم باشد، خلاف شرع نباشد، خلاف قانون نباشد ابراز کرد: بعد از واجبات خدمت گذاری به مردم از اوجب واجبات است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه