اخبار داغ

حضور رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی در فدراسیون کاراته

حضور رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی در فدراسیون کاراته
رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون کاراته با رییس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، احمد راستینه نماینده  مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون کاراته با سید حسن طباطبایی رییس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ابتدای این دیدار طباطبایی رییس فدراسیون کاراته با تبریک اعیاد نوروز و شعبانیه گزارشی از اخرین وضعیت این رشته ورزشی و عملکرد تیم های ملی کاراته مردان و بانوان ایران در راه کسب سهمیه المپیک توکیو ارایه نمود.
,
 
,
"تلاش برای کسب نتایج مطلوب در المپیک توکیو" و اشاره به "کمبودهای کاراته در زیرساخت ها" از جمله نداشتن سالن اختصاصی برای برگزاری مسابقات،اردوها و ... از دیگر مواردی بود که طباطبایی در جلسه با رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی مطرح نمود.
,
 
,
دکتر راستیه نماینده  مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان نیز در این جلسه عنوان داشت: به واسطه فعالیت های ورزشی ام در رشته کاراته، خودم را از اعضای این خانواده بزرگ می دانم. علاقه ام به کاراته تا اندازه ای است که در جریان برخی اخبار و اتفاقات این رشته ورزشی نیز قرار دارم.
,
 
,
رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خوب تیم های ملی کاراته ایران در راه کسب سهمیه المپیک عنوان داشت: امیدوارم تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران با حداکثر سهمیه در المپیک شرکت کند و در توکیو نیز به گونه ای عمل کند که نقش مهمی در مدال اوری کاروان ورزش کشورمان ایفا کند.
,
 
,
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در این دیدار همچنین خواستار توجه بیشتر فدراسیون کاراته به کاراته شهرکرد، بن و سامان نیز شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه