اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح عرصه را بر دشمنان تنگ کرده‌اند

ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح عرصه را بر دشمنان تنگ کرده‌اند
بازماندگان گفت: نیروهای ارتش با اتحاد و انسجامی که با سایر نیروهای مسلح کشورمان دارند، عرصه را برای هر گونه متجاوزان و دشمنان این مرز و بوم تنگ کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندر پل در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و رشادت‌های غیورمردان سلحشوری است که سر افرازانه ایستادند و در دفاع از حریم ولایت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و در این مسیر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرم, ز,

عالم اهل سنت جنوب کشور تصریح کرد: امروز ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه آفرینی‌های ارتشیان انقلابی و غیور در همه عرصه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب است و بدون شک بالاترین افتخار ارتش، اعطای عناوین «ارتش حزب‌الله» و کلمه «طیبه» از سوی، ولی امر مسلمین است.

,

بازماندگان عنوان کرد: نیروهای ارتش با اتحاد و انسجامی که با سایر نیروهای مسلح کشورمان دارند، عرصه را برای هر گونه متجاوزان و دشمنان این مرز و بوم تنگ کرده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال عزتمندی و اقتدار روزافزون برای خانواده بزرگ ارتش، در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا را خواستاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه