اخبار داغ

طاهری به رده بندی رفت

کشتی قهرمانی آسیا| حسین خانی، یزدانی و قاسم پور فینالیست شدند/ ۳ طلا در انتظار آزادکاران ایران

کشتی قهرمانی آسیا| حسین خانی، یزدانی و قاسم پور فینالیست شدند/ ۳ طلا در انتظار آزادکاران ایران
در ادامه سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در قزاقستان، سه آزادکار ایران به فینال رسیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح دیروز در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم به پایان می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان مسابقات مقدماتی روز دوم، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی و کامران قاسم پور در اوزان 74، 86 و 92 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

,

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

,

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل راویندر از هند با نتیجه 3 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

,

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت وی دور بعد با نتیجه 10 بر 3 سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می رود.

,

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مصطفی العبید از عراق را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می کند.

,

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسم پور در دیدار پایانی با تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان مبارزه می کند.

,

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان با نتیجه 6 بر 4 ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با دانگ هوانگ کیم از کره جنوبی کشتی می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه