اخبار داغ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خبر داد؛

دستگیری ۹۵ محتکر و کشف ۶۵ میلیارد تومانی کالاهای اساسی

دستگیری ۹۵ محتکر و کشف ۶۵ میلیارد تومانی کالاهای اساسی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری ۹۵ محتکر و کشف ۶۵ میلیارد تومانی انواع کالاهای اساسی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 656 میلیارد ریال انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده و دستگیری 95 متهم در اجرای اولین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم و همچنین اجرای منویات و تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی مبنی بر مبارزه با احتکار و گران فروشی کالاهای اساسی، اولین طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی به مدت 72 ساعت طی هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.
,
 
,
وی افزود: در طرح مذکور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، با خدمت مضاعف و تلاش های شبانه روزی و اقدامات تخصصی پلیسی محل دپو و نگهداری کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی کردند.
,
 
,
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در بازرسی از این انبارها 5 هزار و 560 تن انواع کالای اساسی شامل برنج، خرما، گندم و جو، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، نهاده های دامی، روغن خوراکی، قند و شکر، مرغ و گوشت، کود شیمیایی و سموم دفع آفات نباتی به همراه 51 هزار لیتر مواد شوینده، 53 هزار و 300 قطعه لوازم یدکی خودرو ، 110 حلقه لاستیک و 18 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده را کشف کردند.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 656 میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه 95 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
,
 
,
وی بیان داشت: مبارزه جدی با این پدیده شوم اقتصادی کمک به توزیع عادلانه کالا در بین مصرف کنندگان و حفظ تعادل عرضه و تقاضا بوده و تاکنون هموطنان عزیز در این راه پلیس امنیت اقتصادی را به خوبی همراهی کرده اند.
,
 
,
سردار مقیمی از هموطنان خواستار شد که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه