اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات امنیت و اقتدار ملی را تضمین می کند/ پیری جمعیت کشور یک آسیب و تهدید بزرگ محسوب می شود

حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات امنیت و اقتدار ملی را تضمین می کند/ پیری جمعیت کشور یک آسیب و تهدید بزرگ محسوب می شود
آیت الله دری نجف آبادی گفت: حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات امنیت و اقتدار ملی را تضمین می کند و بزرگترین ضربه به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی وارد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در شورای اداری استان گفت: در سالجاری شرایط کشور پیچیدگی ها و حساسیت‌های خود را دارد و لذا باید برای آینده‌ای قوی آماده‌باشیم و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهیم ایجاد امید و نشاط در جامعه است که یک وظیفه مهم محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته در آزمون‌های سخت همواره موفق و سربلند بیرون آمده و برای بیرون آمدن از شرایط فعلی باید عزم و اراده قوی خود را به‌کارگیری کنیم.

,

وی ادامه داد: متأسفانه شیوع موج چهارم کرونا در کشور مشکلاتی به وجود آورده که همه باید مراقبت کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بالای ۹۰ درصد برسد و این‌یک وظیفه ملی و شرعی محسوب می‌شود.

,

امام‌جمعه اراک بیان کرد: کادر درمان با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های خود در طی این ایام خوش درخشید که اصناف هم در کنار مردم نقش قابل قبولی ایفا کردند البته برای کنترل کامل ویروس، این نقش‌آفرینی‌ها باید استمرار داشته باشد.

,

دری نجف‌آبادی گفت: نگرانی‌هایی در خصوص ویروس کرونای هندی وجود دارد که باید مراقبت ها بیشتر شوند و کنترل مرزها با جدیت انجام شوند.

,

حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات امنیت و اقتدار ملی را تضمین می کند

, حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات امنیت و اقتدار ملی را تضمین می کند, حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات امنیت و اقتدار ملی را تضمین می کند,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: انتخابات به عنوان یک رفراندوم ملی آبروی کشور محسوب می شود و نتیجه یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالای مردم عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه حضور جدی و آگاهانه ملت ایران در انتخابات برگ برنده‌ای برای ملت ایران محسوب می‌شود ادامه داد: شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی، شرعی و اسلامی است.

,

امام‌جمعه اراک اظهار کرد: از انتخابات باید پیام دل‌بستگی ملت به نظام اسلامی و آرمان های انقلاب بیرون بیاید و همه باید کمک کنند تا این انتخابات هم مثل انتخابات های گذشته برگ برنده ای برای نظام اسلامی ثبت شود.

,

دری نجف آبادی ادامه داد: حضور آگاهانه ملت ایران در انتخابات امنیت و اقتدار ملی را تضمین می کند و بزرگترین ضربه به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی وارد می کند.

,

وی با تکید بر اینکه انتخابات حقوق ملت ایران را در دنیا تثبیت و تضمین می کند اظهار کرد: اگر ملت به دنبال منافع خود هستند باید در انتخابات حضور آگاهانه داشته باشند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مسئولین به پشتوانه حضور آگاهانه و باشکوه ملت در انتخابات در صحنه های دیپلماسی و بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند و لذا همه باید کمک کنند تا انتخابات خردادماه باشکوه برگزار شود.

,

دری نجف‌آبادی در ادامه یادآور شد: مدیریت مصرف آب و برق با توجه به شرایط کشور یک ضرورت مهم است و از مصارف بیهوده باید جلوگیری شود و نباید مدیریت در مصرف به تولید و واحدهای تولیدی آسیب وارد کند چراکه به کشور خسارت می‌زند.

,

پیری جمعیت کشور یک آسیب و تهدید بزرگ محسوب می‌شود

, پیری جمعیت کشور یک آسیب و تهدید بزرگ محسوب می‌شود, پیری جمعیت کشور یک آسیب و تهدید بزرگ محسوب می‌شود,

وی با اشاره به اینکه پیری جمعیت کشور یک آسیب و تهدید بزرگ محسوب می‌شود ادامه داد: متأسفانه استان مرکزی رتبه دوم در پیری جمعیت دارد که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند قطعاً اقتدار ملی و امنیت جامعه به خطر می‌افتد.

,

امام‌جمعه اراک گفت: همه باید به موضوع زادوولد و افزایش جمعیت و خصوصاً تسهیل ازدواج کمک کنند چراکه یک تکلیف دینی محسوب می‌شود و هر دستگاه و نهادی باید به سهم خود نقش‌آفرینی کند.

,

مسئولین مراقبت کنند روند مذاکرات فرسایشی نشود

, مسئولین مراقبت کنند روند مذاکرات فرسایشی نشود, مسئولین مراقبت کنند روند مذاکرات فرسایشی نشود,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تکید بر اینکه رشد اقتصاد ملی و تحقق شعار سال تنها با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی امکان‌پذیر است گفت: مسئولین باید مراقبت کنند روند مذاکرات فرسایشی نشود.

,

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه تولید ملی یک عبادت محسوب می‌شود و گره‌گشایی از تولید یک وظیفه مهم است بیان کرد: بانک‌ها باید در تولید نقش داشته باشند چراکه متأسفانه بانک‌ها به مقوله تولید به‌عنوان یک ابزار نگاه می‌کنند که این نگاه باید اصلاح شود.

,

وی خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و آرامش جامعه در شرایط فعلی مهم‌ترین وظیفه ارکان و مردم است چراکه کشور در سایه وحدت و انسجام می‌تواند پیشرفت کند و به قله‌های متعالی برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه