اخبار داغ

نماینده مردم سمنان در مجلس:

ایران گفتمان امپریالیسم آمریکا را به چالش کشید

ایران گفتمان امپریالیسم آمریکا را به چالش کشید
نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: مشروعیت و پشتوانه مردمی قوی‌ترین داشته‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گلرو در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: در تحلیل و ارزیابی عناصر قدرت کشورها می‌توان از جمعیت، جفرافیا و منابع به‌عنوان مهمترین آن‌ها یاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی پشتوانه مردمی و مشروعیت به‌عنوان قوی‌ترین پشتوانه‌های هر کشور و نظام در عرصه بین‌المللی برشمرد و گفت: از این‌رو امروز دموکراسی‌های کشورهای غربی با هدف تثبیت قدرت خود در عرصه بین‌المللی می‌کوشند مشروعیت مردمی را مورد توجه قرار دهند.
,
 
,
نماینده مردم سمنان در خانه ملت خاطرنشان کرد: انتخابات به ویژه در نظام جمهوری اسلامی به دلایل مختلف از جمله در دو وجه داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است، در وجه داخل ما ایران کشوری است بر مبنای دموکراسی بنا نهاده شده و میزان را رای مردم قرار داده است.
,
 
,
گلرو بیان داشت: همچنان که امام خمینی (ره) مردم را ولی نعمتان انقلاب و در راس امور خواند و در فروردین ماه ۵۸ اقشار مردم با حضور در همه‌پرسی و رای بیش از ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی آری گفتند.
,
 
,
وی ادامه داد: علاوه بر مبانی دینی و ارزشی، همواره در جمهوری اسلامی به عنصر مردمی بودن اهمیت داده شده و مردم اصل و اساس معرفی شده‌اند.
,
 
,
نماینده مردم سمنان در مجلس با اشاره به نقش برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری در عرصه روابط خارجی کشور، گفت: ما در شرایطی قرار داریم که دشمنان می‌کوشند مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند، چرا که جمهوری اسلامی با گفتمانی منحصر به فرد و متفاوت در عرصه جهانی ظاهر شده و گفتمان امپریالیسم آمریکا را به چالش کشیده است.
,
 
,
گلرو تاکید کرد: از این‌رو دشمنان در قبال این گفتمان دچار ضعف شده و در مواجهه با این ابرچالش تبلیغات مختلفی را علیه ایران به راه انداخته‌اند که از آن جمله می‌توان به ایران هراسی، تبلیغ علیه مردم و برچسب ناحق تروریسم و مباحث حقوق بشری اشاره کرد، حال آنکه ایران همواره منادی آزادی، حقوق بشر و دفاع از مظلومان را سر داده و خود قربانی تروریسم بوده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: آخرین حربه دشمنان این است که جمهوری اسلامی را از مردم جدا کرده و مشروعیت و پایگاه مردمی ایران را به چالش بکشد، از این جهت انتخابات  پیش‌رو برای ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و مردم باید با درک این حساسیت‌ها حضوری فعال و حداکثری در این عرصه انتخاباتی داشته باشند.
,
 
,
نماینده مردم سمنان در خانه ملت تصریح کرد: همچنان کاندیداهای انتخاباتی باید با درک شرایط کشور در حوزه‌های داخلی و خارجی با استفاده از تیم متخصص و کارشناس مسائل و مشکلات را کارشناسی، ارزیابی و آسیب‌شناسی کرده و راه‌حل‌های منطقی برای آن‌ها ارائه دهند.
,
 
,
گلرو بیان کرد: همچنین کاندیداها بدانند جایگاه ریاست جمهوری شوخی‌بردار نیست و باید با تسلط کامل بر اوضاع و تدوین برنامه‌هایی برای برون‌رفت از مشکلات و گره‌گشایی از مسائل مربوط به جامعه پای در عرصه انتخاباتی بگذارند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه