اخبار داغ

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میاندوآب خبر داد؛

پرداخت ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا

پرداخت ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا
حبیبان گفت: ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان میاندوآب به مشاغل‌ آسیب دیده از کرونا با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شده‌است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی حبیبیان در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: همچنین در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی از سال ۹۷ تا کنون ۷۹۵ طرح بررسی شده که به ۷۲۱ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۴۸۷ نفر  در مجموع ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله تولید و فرآوری محصولات باغی، صنایع غذایی، پوشاک، سورتینگ و بسته بندی، حمل و نقل و بوم گردی بوده است.

,

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میاندوآب اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغال فراگیر نیز در سال های ۹۷ و ۹۸  در مجموع ۳۴ طرح بررسی شد  که به ۲۷ طرح با اشتغالزایی ۲۸۶ نفر  در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

,

حبیبان تصریح کرد: در زمینه مشاغل خانگی نیز بر اساس شاخص های جمعیتی، سال گذشته چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به شهرستان میاندوآب تخصیص یافته است.

,

وی با اشاره به فعال بودن چهار واحد کاریابی در سطح این شهرستان، افزود:از سال ۹۵ تا کنون  ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در  سامانه کاریابی ثبت نام کرده و از این تعداد نیز ۲۶۶ نفر صاحب شغل شده اند.

,

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میاندوآب با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۰ نفر در شهرستان بیمه بیکاری دریافت می کنند، تصریح کرد: از اواخر سال گذشته با راه‌اندازی سامانه جامع، فرآیند ثبت‌نام جهت رسیدگی به اختلافات بین کارگران و کارفرمایان به این موسسه ها واگذار شده‌ است و افراد متقاضی بیمه بیکاری باید ابتدا در این سامانه ثبت‌نام کنند.

,

حبیبان با اشاره به طرح‌های حمایتی دولت از کارفرمایان برای پذیرش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در واحدهای تولیدی، گفت: در راستای اجرای این طرح و با عنوان مشوق بیمه‌ای تاکنون برای ۳۴ نفر قرارداد امضا شده است.

,

وی اظهار کرد: طرح پرداخت یارانه دستمزد کارگران از سوی وزارت کار تا سقف ۳۰ درصد بابت حمایت از کارفرمایان که برای اولین بار افراد را صاحب شغل کرده‌اند به مدت ۲ سال در حال اجراست و در این راستا نیز ۴۰ نفر در میاندوآب مشمول این طرح  شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه