اخبار داغ

با رشد ۲۲ هزار واحدی شاخص؛

سبزترین روز بورس ۱۴۰۰ رقم خورد/ توقف خروج پول از بازار سهام توسط حقیقی‌ها

سبزترین روز بورس ۱۴۰۰ رقم خورد/ توقف خروج پول از بازار سهام توسط حقیقی‌ها
شاخص کل بورس در پایان معاملات روز جاری با ۲۱ هزار و ۹۳۴ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۹ هزار واحد قرار گرفت؛ امروز همچنین خروج پول توسط حقیقی‌ها پس از مدت‌ها متوقف شد و ارزش معاملات خرد سهام به بیش از ۴ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاملات بازار سهام امروز هم مثبت ماند و با بهبود تقاضا و روند مثبت در نمادهای بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد. شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار با رشد نزدیک به ۲۲ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد؛ اما در بازار امروز نکته حائز اهمیت این بود که شاخص هم‌وزن که کلیت دقیق‌تری از بازار سرمایه را نشان می‌دهد هم مثبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شایان ذکر است در سه روز اخیر حجم و تعداد معاملات هم روند صعودی داشته و این روند امروز ادامه داشت و تقویت شد؛ همچنین در جریان معاملات روز جاری روند خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف شد.

,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۶۰۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۱۵۴ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.
, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۶۰۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۱۵۴ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان رسید. ارزش خرد سهام حدود ۴۲۰۳ میلیارد تومان بود و پس از مدت‌ها خروج پول از بازار سرمایه توسط حقیقی‌ها متوقف شد و بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان ورودی پول جدید توسط حقیقی‌ها انجام گرفت.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۱ هزار و ۹۳۴ واحد رشد به یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۶۱۷ واحد رسید و شاخص هم وزن هم با ۱۸۶ واحد افزایش عدد ۴۱۹ هزار و ۲۵۱ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۱ هزار و ۹۳۴ واحد رشد به یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۶۱۷ واحد رسید و شاخص هم وزن هم با ۱۸۶ واحد افزایش عدد ۴۱۹ هزار و ۲۵۱ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۹۸۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۷۰ هزار معامله و به ارزش ۴۷۳۹ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و توسعه معادن و فلزات‌ با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز مثبت بود و با ۱۵۳ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۴۲۷ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز مثبت بود و با ۱۵۳ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۴۲۷ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۱۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در بیش از ۱۳۷ هزار نوبت و به ارزش ۳ میلیارد ۳۷۵ میلیون تومان را معامله کردند.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، سرمایه گذاری صبا تامین و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه