اخبار داغ

ساخت پایگاه مدیریت بحران در شرق تهران کلید خورد

ساخت پایگاه مدیریت بحران در شرق تهران کلید خورد
شهردار منطقه ۱۳ تهران از ساخت پایگاه مدیریت بحران در شرق پایتخت جهت انجام برنامه های اورژانس، هلال احمر، آموزش و ارتقای ایمنی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکری، شهردار منطقه ۱۳ تهران درباره ساخت پایگاه مدیریت بحران در شرق تهران اظهارداشت: یکی از اتفاقاتی که با همت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و  معاونت عمرانی شهرداری تهران رخ داد، کلنگ‌زنی ساختمان مدیریت بحران منطقه۱۳ است. در این پروژه امکاناتی از قبیل آموزش، انبار، اورژانس، هلال احمر کنترل نظارت در بحث ایمنی و بحران در پهنه شرق انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: این پایگاه جزو معدود پروژه‌هایی است که در زمان کلنگ‌زنی ۶دانگ زمین تملک، قرارداد آن بسته و پیمانکارانش انتخاب شده تا بعد از آن مشکل اجرایی، تملکی و معارضی ایجاد نشود و بر همین اساس این پروژه طی کمتر از ۱۶ماه به بهره‌برداری می‌رسد. 
,
 
,
شهردار منطقه۱۳تهران ادامه داد: این پروژه با مساحت ۲هزار و ۵۰۰ متر مربع بنا درحال ساخت است و در حالیکه استاندارد پایگاه‌های مدیریت بحران در شهر تهران 2 هزار مترمربع (هزار مترمربع سوله، هزار مترمربع فضای باز است) ولی با توجه به مشکل کمبود زمین در محدوده ناحیه و معضل بافت فرسوده، این پایگاه با طراحی خاص و متفاوت از پایگاه‌های دیگر با لحاظ تمام استانداردهای لازم و در نظر گرفتن مبحث 19 مقررات ملی ساختمان و استحکام پایگاه ویژه مدیریت بحران در۴ طبقه ساخته می‌شود.
,
 
,
شکری ادامه داد: در این پایگاه ایجاد تمام کاربری‌های لازم از قبیل اورژانس، سالن جلسات، انبار بزرگ، اتاق مدیریت، کلاس‌های مختلف آموزشی، هلال احمر و گروه‌های دوام مدنظر است.
,
 
,
وی افزود: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اینکه هر ناحیه شهرداری باید یک پایگاه مدیریت بحران داشته باشد، این اقدام در منطقه۱۳ انجام شده و با توجه به بافت فرسوده و کمبود زمین و سرانه‌های خدماتی پایین با تملک چند ملک و یکسان‌سازی آن این اقدام انجام شده تا در زمان بحران احتمالی پشتیبانی از محله داشته باشیم.
,
 
,
شهردار منطقه۱۳ گفت: اکنون ۴ پایگاه مدیریت بحران آماده به کار و عملیاتی و یک پایگاه در حال احداث دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه