اخبار داغ

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو:

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناکام می‌کند/ با انتخاب درست مشکلات کشور حل می‌شود

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناکام می‌کند/ با انتخاب درست مشکلات کشور حل می‌شود
مهلا نقیب‌زاده گفت: اهمیت انتخابات بسیار زیاد است؛ چرا که اگر درست انتخاب کنیم قطعاً مشکلات عدیده کشور حل خواهد شد و می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور، اقتصاد را سامان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهلا نقیب زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و با تأکید بر اینکه نیاز جامعه امروز ما وحدت و اتحاد است و برای رسیدن به هدف باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرد، گفت: در نتیجه مهم‌ترین مسئله امروز ما انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است، این انتخابات، از مهم‌ترین وقایع پیش روی ملت ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: انتخابات یک روز انجام می‌گیرد اما در این یک روز یک نفر یا کسانی را برای مدت چهار سال بر سرنوشت کشور و شهرمان حاکم می‌کنیم، اقدامات آنها نه تنها در این چهار سال بلکه تا سال‌های زیادی برای کشور ما باقی می‌ماند.

,

وی ادامه داد: با انتخاب یک فرد به عنوان رییس جمهور، آن فرد ده ها مسئول شایسته دیگر از جمله وزیر و معاون و … را انتخاب می کند و در صورتی شایستگی لازم را داشته باشند می‌توانند مشکلات داخلی و خارجی کشور را حل کنند.

,

نقیب زاده تأکید کرد: در این راستا اهمیت انتخابات بسیار زیاد است؛ چرا که اگر درست انتخاب کنیم قطعاً مشکلات عدیده کشور حل خواهد شد و می توان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور، اقتصاد را سامان داد.

,

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور حداکثری و فعال مردم در عرصه‌ی انتخابات یک اصل است و اهمیت ویژه ای دارد، زیرا مشارکت در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی، حق همه آحاد جامعه و اصلی عقلانی و شرعی است.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه حضور  حداکثری مردم، یکی از آن عناصری است که دشمن را ناکام می کند، خاطر نشان کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که این مهم موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران می شود؛ بنابراین شرکت در انتخابات وظیفه ای شهروندی است و کسی نباید در انجام این وظیفه کوتاهی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه