اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

برخی از کاندیداها همانند دوره‌های گذشته دنبال ایجاد دوقطبی‌های کاذب در انتخابات هستند

برخی از کاندیداها همانند دوره‌های گذشته دنبال ایجاد دوقطبی‌های کاذب در انتخابات هستند
جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از کاندیداها به دنبال این هستند که همانند دوره‌های گذشته دو قطبی‌های کاذب را در انتخابات ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: مردم به کسانی رأی بدهند که واقعا دارای برنامه هستند اینکه صرفا وعده‌های توخالی داده شود یا اینکه عده‌ای مثلا در مناظره‌ها صرفا به دنبال این باشند که برای دیگر کاندیداها حاشیه ایجاد کنند، یقینا پذیرفته نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: امروز مردم این را تشخیص می‌دهند که چه کسانی برای آن‌ها می‌تواند مفید و کارآمد باشد و چه کسانی به دنبال این هستند که از بار مسئولیت فرار کنند.

,

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: اینکه رئیس‌جمهور باید مدیر و مدبر باشد به این مربوط می‌شود که سوابق مدیریتی خودش را بیان و عملکرد موفقش را اعلام کند و از سوی دیگر مشخص کند که تدبیر و برنامه‌هایش برای اداره کشور چیست.

,

جوکار خاطرنشان کرد: اینکه فقط شعارهایی از طرف برخی از کاندیداها داده شود برای مردم قابل قبول نیست، بلکه انتظار جامعه از نامزدهای انتخابات این است که آن‌ها برای مسائل مختلف مانند اشتغال و امثالهم برنامه مشخصی داشته باشند.

,

وی عنوان کرد: برخی از کاندیداها به دنبال این هستند که همانند دوره‌های گذشته دو قطبی‌های کاذب را در انتخابات ایجاد کنند این در حالی است که مردم تشخیص می‌دهند که چه کسی می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تأکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید اولویت‌ها و برنامه‌های خودشان و چگونگی تحقق آن‌ها را بیان کنند و نحوه برون‌رفت از وضعیت کنونی جامعه را -که در سایه مدیریت ناکارآمد طی سال‌های اخیر به وجود آمده است- باید تبیین کنند.

,

جوکار تصریح کرد: ایجاد مسائل حاشیه‌ای قطعا به نفع منافع ملی نیست و دشمنان ما با رصد رخدادها به دنبال این هستند تا به مباحث حاشیه‌ای دامن بزنند و برای این موضوع عملیات روانی انجام می‌هند.

,

وی اضافه کرد: اینکه کسانی بعد از هشت سال مسئولیت، بگویند اختیار نداشتیم قابل قبول نیست؛ چرا که اختیاراتی که قانون اساسی به رئیس‌جمهور داده کاملا روشن و شفاف است.

,

جوکار یادآور شد: مردم صاحب رأی و اراده هستند و می‌توانند وضعیت را تغییر دهند و امیدواریم کسانی را انتخاب کنند که واقعا کارآمدی دارند.

,

وی گفت: جایگاه ریاست جمهوری بسیار حائر اهمیت است و کسانی را می‌خواهد که صاجب تجربه و مدیریت مخصوصا در مباحث اقتصادی باشند و ضعف‌هایی که در معیشت مردم وجود دارد را بتوانند حل کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه