اخبار داغ

نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد؛

تامین اعتبار پروژه های عمرانی بزرگ نهاوند / پروژه پتروشیمی نهاوند و گاوداری ۶ هزار راسی نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی

تامین اعتبار پروژه های عمرانی بزرگ نهاوند / پروژه پتروشیمی نهاوند و گاوداری ۶ هزار راسی نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی
علیرضا شهبازی از پیگیری برای تامین اعتبار پروژه های اصلی و بزرگ شهرستان مانند سد گرین، پتروشیمی، محورهای مواصلاتی و گاوداری ۶ هزار راسی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته و امیدواریم که مسئولان شهرستان توسعه نهاوند را مدنظر قرار دهند و با همکاری و همراهی کارها را پیش ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار داشت: در استان همدان و شهرستان نهاوند زمینه های بسیار خوبی در خصوص کشاورزی و گردشگری داریم و از مسئولین میخواهیم که در بحث صنایع تبدیلی تلاش کنند و حامی کشاورزان باشند.

,

نماینده نهاوند در مجلس افزود: پیگیر تأمین اعتبار پروژه های عمرانی و صنعتی نظیر سد گرین، طرح آبخیزداری و بتن انهار شهرستان، مجتمع پتروشیمی نهاوند، طرح بزرگ mdf، دامداری ۶۰۰۰ رأسی و‌ چندین طرح بزرگ صنعتی دیگر و حل مشکلات سایر بخش ها هستیم.

,

وی ادامه داد: تأمین اعتبار جاده نهاوند به کنگاور و پیگیری اعتبار جاده آورزمان، جاده نهاوند به بروجرد، جاده گیان، دهفول راه، جاده برزول و سایر مسیرهای روستایی و فرعی شهرستان از مسایل مهم پیگیری شده می باشد.

,

شهبازی گفت: در زمینه کشاورزی و صنایع دستی میتوانیم بخش خصوصی و همچنین سرمایه گذران را تشویق کنیم و باعث پیشرفت شهرستان شویم.

,

وی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان علاوه بر دریافت چندین دستگاه به روز نظیر ۳ دستگاه آمبولانس، سی تی اسکن، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه سی آرم و دیگر تجهیزات، مبلغ ۹ میلیارد تومان اعتبار ویژه نیز دریافت گردیده است.

,

نماینده نهاوند اظهار داشت: کارخانه های لبنیات شهرستان در حال تعطیلی است بنابراین از مسئولین استان میخواهیم که گاوداری ۶۰۰۰ راسی شهرستان را حمایت کنند.

,

وی افزود: تأمین اعتبار قطعی استخر شهرک طالقانی به میزان ۷ میلیارد و پیگیری اعتبار زمین چمن برزول و گیان و فیروزان و پیگیری دریافت مبالغی جهت هیئت های ورزشی از سایر مسائل پیگیری شده در حوزه ورزش می باشد.

,

نماینده نهاوند در ادامه در خصوص خرید خانه صمصام برای ایجاد موزه اظهار داشت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم نهاوند خرید مکانی برای موزه این شهرستان است که تمامی آثار تاریخی شهرستان به نهاوند برگردند و در این مکان نگهداری شوند و مردم شهرستان از این آثار بهره ببرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه