اخبار داغ

با افت ۸۳۲۶ واحدی؛

بورس قرمز پوش شد/ خروج ۲۶۰ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها

بورس قرمز پوش شد/ خروج ۲۶۰ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها
شاخص بورس تهران در جریان معاملات امروز، ۸۳۲۶ واحد عقب نشینی کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحد ایستاد و سهامداران حقیقی‌ ۲۶۰ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز (یکشنبه) و در دومین روز کاری هفته قرمز پوش شد. معاملات روز جاری با توجه به افزایش عرضه‌ها در سه روز کاری گذشته، با گرایشی منفی آغاز بکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سرمایه در نیمه نخست معاملات امروز با عقب نشینی بیش از ۱۰ هزار واحدی در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی قرار گرفته بود اما با رشد تقاضا از افت شاخص کم شد و در نهایت با ۸۳۰۰ واحد نزول، در کانال ۱.۳ میلیون واحد ماند. شاخص هم وزن و شاخص فرابورس هم در دومین روز هفته منفی بود.

,

با توجه به محدود مقاومتی شاخص بورس و افزایش عرضه‌ها (فشار فروش) پس از چهار هفته صعود (اصلاح)، احتمال از دست دادن کانال ۱.۳ میلیون واحد وجود دارد اما باید منتظر روزهای بعدی معاملاتی بود، هر چند کارشناسان می‌گویند بازار سهام به تعادل رسیده است.

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) با انجام بیش از یک میلیون و ۲۵۷ هزار معامله مالکیت حدود ۱۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون سهم و اوراق مالی را جابه‌جا کردند.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) با انجام بیش از یک میلیون و ۲۵۷ هزار معامله مالکیت حدود ۱۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون سهم و اوراق مالی را جابه‌جا کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۱۶ هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم ۶۶۷۵ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها با تغییر مالکیت به حقوقی‌ها، نزدیک ۲۶۰ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز کاری هفته با ۸۳۲۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۹۱۴ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز ۲۲۶۰ واحد افت داشت و رقم ۴۰۰ هزار و ۳۲۶ هزار واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز کاری هفته با ۸۳۲۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۹۱۴ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز ۲۲۶۰ واحد افت داشت و رقم ۴۰۰ هزار و ۳۲۶ هزار واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۸ میلیارد و ۲۴۲ میلیون سهم و اوراق مالی در ۷۱۲ هزار نوبت به ارزش ۶۲۵۶  میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری، معدنی و صنعتی گل گهر و صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند و در مقابل نمادهای توسعه معادن وصنعتی معدنی خاورمیانه، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و سرمایه گذاری تامین اجتماعی با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص بورس شدند.

,

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز منفی بود و با افت ۱۴۲ واحدی به ۱۸ هزار و ۸۴۵ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران هم امروز منفی بود و با افت ۱۴۲ واحدی به ۱۸ هزار و ۸۴۵ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس امروز مالکیت بیش از بیش از ۶ میلیارد و ۱۰۱ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۵۴۵ هزار معامله و به ارزش ۹۸۶۲ میلیارد تومان را دست به دست کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، صنعتی مینو و سنگ آهن گهرزمین با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای بانک دی، پالایش نفت شیراز و پالایش نفت لاوان با بیشترین اثر مثبت مانع افت شاخص شدند. 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه