اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی:

سند راهبردی بسیج در تمام استان‌ها در حال پیاده‌سازی است

سند راهبردی بسیج در تمام استان‌ها در حال پیاده‌سازی است
غلامرضا سلیمانی گفت: سند راهبردی بسیج در تمام استان‌های کشور و در مرکز در حال پیاده‌سازی بوده و تلاش می‌شود تا در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، این سند محور اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

پاسخگویی به نیاز های مردمی از اولویت های امروز بسیج است

, پاسخگویی به نیاز های مردمی از اولویت های امروز بسیج است, پاسخگویی به نیاز های مردمی از اولویت های امروز بسیج است,

سلیمانی با اشاره به تصویب سند راهبردی بسیج گفت: سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویب و ابلاغ شده و هم‌اکنون نیز در حال پیگیری است و تلاش می‌شود تا در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، این سند محور اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.

,

سلیمانی با قدردانی از تلاش‌های نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و همه بسیجیان این استان تصریح کرد: بسیج امروز رسالت عظیمی بر عهده دارد و باید در راستای صیانت از انقلاب ونظام اسلامی  و خدمت به مردم، تلاش‌هایش با هدف و برنامه انجام شود.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هدف اصلی بسیج را تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و ورود به مرحله تمدن سازی نوین اسلامی  دانست و افزود: پاسخگویی به‌موقع و در حد مقدورات به نیازهای مردم، امروز یکی از اولویت‌های اساسی در بسیج است که با حضور بسیجیان پیگیری می‌شود.

,

سلیمانی اضافه کرد: بسیج دنبال بازآفرینی در گام دوم انقلاب است و از این رو، باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تجربیات گذشته و با تکیه بر نیروی ایمان و خلوص نیروهای بسیجی در راستای خلق حماسه‌های جدی‌تر گام برداشت. 

,

سلیمانی ئر نهایت خاطرنشان کرد: بسیج همواره برای فراهم آوردن بسترهای مناسب نقش‌آفرینی مردم تلاش می‌کند و خود را نیرویی مردمی و در خدمت جامعه می‌داند.

,

 بسیج باید انسان های در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند

,  بسیج باید انسان های در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند,  بسیج باید انسان های در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند,

 نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه بسیج نهادی مقدس است که هر جا ورود پیدا کرده، پاکی و قداست را نیز با خود به همراه آورده است، گفت: بسیجیان باید همواره به سلاح ایمان و تقوا مجهز باشند و در برنامه‌های خود هدف‌گذاری را فراموش نکنند

,

شاهپراغی در ادامه افزود: خروجی حضور در بسیج باید تربیت انسان‌های ممتاز و در تراز انقلاب اسلامی باشد و بسیجیان همواره به رفع مشکلات مردم و خدمت به جامعه توجه ویژه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه