اخبار داغ

رادیو محرم از امروز آغاز به کار می کند

رادیو محرم از امروز آغاز به کار می کند
مدیر رادیو محرم با اشاره به آغاز کار رادیو محرم گفت: رادیو محرم از ساعت ۱۸ امروز به‌صورت ۲۴ ساعته با پیام آیت‌الله جوادی آملی آغاز به کار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسعود کاویانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران که به صورت آنلاین برگزار شد با اشاره به محدود و محصور نبودن نام امام حسین و فرهنگ عاشورا، گفت: آن قدر نام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا بزرگ است که پس از سال‌ها کسی نتوانسته به لحاظ عمق و گستره پی به ابعاد مختلف آن ببرد. می‌شود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مدیر رادیو محرم ادامه داد: محرم و فرهنگ عاشورا جز مبانی و ابزار قدرت شیعه است که به همین دلیل دشمن در تلاش است این موتور محرک شیعه را متوقف کند
,
 
,
کاویانی ادامه داد: رادیو محرم از ساعت ۱۸ امروز به‌صورت ۲۴ ساعته با پیام آیت‌الله جوادی آملی آغاز به کار می‌کند
,
 
,
وی افزود: رادیو محرم از طریق گیرنده‌های رادیویی و تلویزیونی و اپلیکیشن ایران صدا قابل دریافت است و هر شب یک ساعت برنامه برای پوشش مداحی‌های مراکز مختلف استان‌ها با هدف آشنایی مخاطبان با عزاداری مناطق مختلف کشور و توجه بیشتر به شعور و معرفت افزایی دارد.
,
 
,
کاویانی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه از هر محیطی حقیقی‌تر است، تصریح کرد: لازم است نهادها و محیط‌های ارزشی در فضای مجازی حضور داشته باشند تا در سطح ملی و بین‌المللی شاخص سازی و ایجاد وحدت صورت گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه