اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی خبر داد؛

ظرفیت پذیرش ۱۲۰۰ نفر در مرکز واکسیناسیون ایثار/ تزریق ۱۱ هراز دوز واکسن تاکنون

ظرفیت پذیرش ۱۲۰۰ نفر در مرکز واکسیناسیون ایثار/ تزریق ۱۱ هراز دوز واکسن تاکنون
عیسی برجی با بیان اینکه در مرکز تجمعی واکسیناسیون ایثار بجنورد روزانه ظرفیت پذیریش یک هزار و ۲۰۰ نفر وجود دارد، گفت: از ابتدای فعالیت این مرکز تاکنون ۱۱ هزار دوز واکسن تزریق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: هم اکنون ۵ مرکز تجمعی واکسیناسیون در شهرستان های بجنورد ، اسفراین، شیروان و آشخانه فعال است.

برجی با بیان اینکه ۵ نوع واکسن در این مراکز بر اساس سهمیه و شرایط سنی تعیین شده تزریق می شود، افزود: همچنین ۸۹ مرکز جامع سلامت در سراسر استان کار واکسیناسیون واجدین شرایط را انجام می دهند.

وی افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا تا کنون، ۱۷۰ هزار دوز واکسن وارد استان شده و در مرحله اول و دوم ۱۴۸ هزار دوز تزریق شده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز تجمعیی ایثار با همکاری سپاه جوادالائمه و دانشگاه علوم پزشکی استان همزمان با عید غدیر در بجنورد گفت: تاکنون ۱۱ هزار دوز واکسن در این مرکز تزریق شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اضافه کرد: در این مرکز روزانه ظرفیت پذیرش یک هزار و ۲۰۰ نفر وجود دارد که به طور متوسط ۴۰۰ تا ۵۰۰ دوز واکسن تزریق می شود.

برجی خاطرنشان کرد: ۴۵ بسیجی داوطلب در مرکز واکسیناسیون ایثار و ۴۰ بسیجی داوطلب در مراکز جامع سلامت مشغول به ارائه خدمات هستند.

وی در ادامه از فعالیت مجدد قرارگاه شهید سلیمانی پس از فرامین رهبری خبر داد و گفت: مقرر شده تا یک مرکز واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و مرکز نمونه گیری در درمانگاه امام سجاد(ع) فعال شود که تامین نیروهای مورد نیاز بر عهده بسیج جامعه پزشکی است.

وی اعزام یک پزشک به شهرستان راز و جرگلان، اعزام ۲۳ نیروی پرستار به بیمارستان امام حسن و انجام مانور های بهداشتی و نظارت ستادی در طرح تشدید محدودیت ها را از دیگر اقدامات بسیج جامعه پزشکی در پیک پنجم کرونا اعلام کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ع, صر اترک،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه