اخبار داغ

امام جمعه موقت ایلام؛

حل مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند روحیه جهادی است

حل مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند روحیه جهادی است
امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند روحیه جهادی است، گفت: دولت به شعارهای خود در ایام انتخابات عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار'حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: در حال حاضر توجه به معیشت مردم مهم‌ترین کار دولت سیزدهم باید باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ایلام بیدار'حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: در حال حاضر توجه به معیشت مردم مهم‌ترین کار دولت سیزدهم باید باشد., بیدار'حجت,

وی افزود: دولت جدید با برنامه ریزی مسنجم به فضل الهی و با کمک مردم برای حل این مشکلات به طور هدفمند اقدام کند.

,

امام جمعه موقت شهر ایلام با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی نقش مهمی در رونق اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم دارد، گفت: راه اندازی کارگاه‌ها و صنایع تولیدی نقش مهمی در افزایش نرخ اشتغال و با تناسب آن افزایش تولید و همچنین صادرات دارد.

,

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه توجه به محرومان و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی از انتظارات و مطالبات به حق مردم است، بیان کرد: شعار و هدف دولت جدید توجه ویژه به معیشت مردم و برخورد با مفسدان و رانت خواران و تعادل در قیمت اجناس است که این می‌تواند مایه دلگرمی و امید برای مردم باشد.

,

وی با اشاره به شرایط کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، یادآور شد: دولت سیزدهم با حضور افراد انقلابی و با روحیه جهادی در مسئولیت‌های مختلف، می‌تواند به وعده‌ها و تحقق شعارهای خود در ایام انتخابات عمل کند.

,

مرادبیگی با بیان اینکه برقراری عدالت اجتماعی و بهبود وضعیت معیشتی مردم و خدمت به محرومان جامعه مهم‌ترین شاخصه‌های دولت اسلامی است، تصریح کرد: تحقق این شاخص‌ها تنها با مدیریت جهادی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی امکان پذیر است و برای این امر نیز باید مدیرانی با روحیه جهادی در مسئولیت‌ها قرار گیرند.

,

امام جمعه موقت شهر ایلام با اشاره به اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت سیزدهم استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی است، افزود: حضور نیروهای کارآمد، با تجربه، انقلابی و دلسوز در مدیریت ارشد زمینه ساز تحقق شعارها و وعده‌های دولت جدید خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه