اخبار داغ

شهروندان یاسوجی مطرح کردند؛

تجربه تلخ پنجمین دوره شورای شهر یاسوج تکرار نشود/ آرامش را به شهر بازگردانید+ عکس و فیلم

تجربه تلخ پنجمین دوره شورای شهر یاسوج تکرار نشود/ آرامش را به شهر بازگردانید+ عکس و فیلم
شهروندان یاسوجی خطاب به منتخبان ششمین دوره شورای شهر عنوان کردند: عدم آرامش در شورا روند و ریل خدمت‌گذاری را با وقفه مواجه می‌کند بنابراین اعضای شورا آرامش را به پارلمان شهری بازگردانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پارلمان شهری یکی از نهادهای مهم اثر گذار در خدمت رسانی به شهروندان جهت حل مشکلات و معضلات مختلف شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی، رفاهی و تهیه طرح‌ها و‌ پیشنهادهای اصلاحی و راه‌حل‌های کاربردی در این زمینه‌ها جهت برنامه‌ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذیربط، یکی دیگر از وظایفی است که در پارلمان شهری مورد توجه قرار می گیرد.

,

از دیگر وظایف این پارلمان شهری، می‌توان به نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرح‌های مصوب در امور شهرداری و سایر سازمان‌های خدماتی اشاره کرد.

,

با نشست تحلیف روز گذشته در فرمانداری بویراحمد قرار بود شورا شهر یاسوج به صورت رسمی  کار خود را آغاز کند اما  به دلیل ترک نشست توسط  دو عضو شورا این جلسه نیمه تمام ماند و امروز نیز در دومین نشست با غیبت این 2 عضو جلسه رسمیت نیافت تا اولین قضاوت ها در خصوص عدم توافق اعضای شورای شهر پیرامون منافع و موضوعات شهری آشکار شود بنابراین آنچه که آفت و سد راه رشد و توسعه مرکز استان است حواشی، جدال ها و اختلاف نظرهای بدون نتیجه خواهد بود که شورا را از اهداف اصلی خود دور خواهد کرد.

,

در همین رابطه شهروندان یاسوجی پیرامون حفظ آرامش، وحدت و جلوگیری از تفرقه جهت تمرکز بر مشکلات و  مسائل شهری مطالبی را بیان کردند که مشروح آن در زیر آمده است:

,

بانوی یاسوجی به نبود زیرساخت های مناسب ورزشی برای بانوان در مرکز استان اشاره کرد و گفت: زیرساخت های ورزشی کافی برای قشر بانو در شهر یاسوج وجود ندارد و این امکانات حداقلی در نقطه ای متمرکز شده است و رفت و آمد ما را با مشکل می کند از طرفی هزینه ها برای امورات ورزشی برای قشر بانو زیاد است. 

,


 

, ,
,

وی  توجه به کار و تلاش و انجام کارهای بر زمین مانده توسط اعضای شورای شهر  و تمرکز بر کمبودها  را مهم دانست و گفت: منتخبان ششمین دورای شهر بدانند کار به قدری در شهر یاسوج وجود دارد که فرصت حاشیه و تفرقه وجود ندارد در غیر این صورت مردم از اعضای شورای شهر ناامید می شوند بنابراین اگر محور تلاش های شورا بر مدار قانون باشد حاشیه و اختلافی وجود نخواهد داشت.

,

جوان یاسوجی گفت: شهر یاسوج پیشانی استان و پایتخت طبیعت است بنابراین این شهر نیازمند خدمت رسانی و  توسعه زیر ساخت ها ، فضای سبز، توسعه تفرجگاه ها، پارک های محله ای  شناخت کمبود ها دارد در این شرایط اگر اعضای شورای شهر دغدغه خدمت رسانی به شهروندان و کمک به رشد و توسعه شهر را داشته باشند از حاشیه و تفرقه پرهیز خواهند کرد.

,

, ,

این شهروند عنوان کرد: مطالبات و دغدغه های شهر سبب می شود که از حواشی پرهیز شود زیرا عدم آرامش در شورا روند و ریل خدمت گذاری را با وقفه مواجه می کند

,

شهروند دیگری  که خواست نام و تصویری از او مخابره نشود عنوان کرد: در یکی از محله های یاسوج ساکن هستم در این محله بوی بد فاضلاب، و مشکلات و آلودگی هایی وجود داشت، وقتی برای پیگیری مشکلات به منتخبان شهر در دور پنجم شورا مراجعه کردم وعده هایی داده شد اما از آن زمان تا امروز خبری از حل مشکلات نشده است و به نظر می رسد اختلافات و حواشی شورای دور پنجم فرصت شناسایی مشکلات و خدمت رسانی ها را با چالش مواجه کرد و این موضوعات سبب بی اعتمادی و بدبینی مردم شد بنابراین منتخابان ششمین دوره شورا تجربه تلخ گذشته را تکرار نکنند و آرامش را به  دور ششم شورا بازگردانند.

,

یک جوان ورزشکار  گفت: اعضای شورای شهر علاوه بر توسعه فضاهای ورزشی می توانند با شناسایی افراد مستعد و نخبه در جهت رشد و توسعه ورزش در شهر یاسوج گام بردارند این موضوع در شهر های بزرگ نمونه های فراوانی دارد و سبب تشکیل تیم و مجموعه های ورزشی و افتخار آفرینی برای آن شهر می شود، بنابراین با وجود فرصت های خدمت به مردم شهر پرداختن به حواشی و  ایجاد تفرقه آسیب آفرین است.

,

, ,

خبرنگار: محسن بهمنیار

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه