اخبار داغ

تمجید سایت AFC از نمایش یوزهای ایرانی؛

اسکوچیچ فرمول مناسب حمله کردن را یافته/ صدرنشینی مقتدرانه تیم ملی با تکیه بر ۳ ستاره هجومی

اسکوچیچ فرمول مناسب حمله کردن را یافته/ صدرنشینی مقتدرانه تیم ملی با تکیه بر ۳ ستاره هجومی
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از نمایش هجومی شاگردان دراگان اسکوچیچ پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته اول و دوم دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به پایان رسید و تیم ملی کشورمان توانست با عملکردی دیدنی مقابل تیم‌های ملی فوتبال سوریه و عراق به برتری دست یابد و با اقتدار صدرنشین گروه لقب گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین دلیل به تمجید از تیم «دراگان اسکوچیچ» پرداخت و از قدرت خط تهاجمی فوتبال کشورمان گفت. AFC نوشت: تیم دراگان اسکوچیچ علاوه بر اینکه در خط دفاعی فوق‌العاده ظاهر شد و توانست در ۲ بازی اول خود کلین‌شیت ثبت کند، در خط حمله نیز یک نمایش فوق‌العاده از خود به جا گذاشت.

,


این سایت در ادامه نوشت: با اینکه سردار آزمون در بازی نخست مقابل سوریه حضور نداشت ولی علی‌رضا جهانبخش توانست گل‌زنی کرده و ۳ امتیاز بازی اول را برای ایران به دست آورد. با بازگشت آزمون به ترکیب، خط حمله تیم ملی ایران یک بعد دیگر نیز بدست آورد و توانست مقابل عراق به برد ۳ بر صفر برسد.

,
,

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از عملکرد درخشان این ۳ مهاجم در عرصه باشگاهی نیز تمجید کرد و نوشت: علی‌رضا جهانبخش در تیم باشگاهی خود یعنی فاینورد، سردار آزمون در زنیت و مهدی طارمی در پورتو همه جزو مهاجم برتر تیم‌شان هستند و مربی کروات تیم ملی ایران فرمول مناسب برای پیشرفت این خط حمله پیدا کرده. این تیم در اندیشه این است که خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه