اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

قطعی‌های برق حاصل سوء مدیریت دولت های قبل/آمار مسکن خالی اردبیل بیشتر از میانگین کشوری است

قطعی‌های برق حاصل سوء مدیریت دولت های قبل/آمار مسکن خالی اردبیل بیشتر از میانگین کشوری است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: قطعی‌های مکرر برق حاصل سوء مدیریت چندساله وزارت نیرو در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در نشست مجمع مطالبه گران استان اردبیل، با بیان اینکه مطالبه آن نیست که فقط بگوییم فلان مدیر دزدی کرده و فلان مسئول این کار را کرده است، اظهار داشت: موضوع مهم تر از حرفها است، بی رحمانه یقه دولت را بگیرید و مطالبه گر باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی در خصوص گرانی های اخیر مسکن و مشکلات بوجود آمده در این زمینه، افزود: از دولت روحانی خواستیم که برای رفع مشکل مسکن حتما مالیات دریافت کند، چرا که آمار مسکن خالی استان اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه قطعی‌های مکرر برق حاصل سوء مدیریت چندساله وزارت نیرو بود، گفت: باید به سمت تولید برق از طریق انرژی‌های طبیعی من از جمله باد، آب و خورشید حرکت کنیم تا کشور از نظر تولید و ذخیره بی نیاز باشیم.

,

آیت الله عاملی بیان کرد: سپاه و بسیج همواره در شرایط حساس به میدان آمده و با دستاوردها و یافته های خود افتخارات بزرگی برای کشور رقم زده است.

,

امام جمعه اردبیل در ادامه با بیان اینکه در شهرسازی های ما هیچ تخصصی درونش مشاهده نمی شود، تصریح کرد: هیچ فضای سبز، فضای ورزشی و تفریحی در شهرک سازی‌ها در سطح استان صورت نگرفته است و باید یقه چنین مسئولین نالایق را گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه