اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در یاسوج/پیاده روی روز اربعین در یاسوج برگزار می شود

برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در یاسوج/پیاده روی روز اربعین در یاسوج برگزار می شود
سرهنگ انوری گفت:مهمترین برنامه برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است که از 500 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد تجلیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت:با همراهی که سایر ادارات و نهادهای شهرستان دارند و تلاش های حوزه های مقاومت و پایگاه ها قریب به یکصد برنامه را در طول هفته دفاع مقدس برنامه ریزی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
سرهنگ پاسدار حسین انوری به عناوین برنامه ها اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است که در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج با حضور جمع زیادی از رزمندگان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد و از 500 نفر از پیشکسوتان این عرصه در شهرستان بویراحمد تجلیل می شود که در این همایش رئیس جمهور به صورت گفتگوی تصویری همزمان با سراسر کشور صحبت خواهند کرد،
,
 
,
وی افزود: رژه خودرویی روز ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد که ساعت ۹ صبح از میدان انقلاب به سمت بلوار شهید سلیمانی، بلوار شهید مطهری و به سمت میدان هفت تیر ختم خواهد شد .
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد بیان کرد: دومین روز هفته دفاع مقدس به نام ایثارگران ، جهادگران و سربازان است که در این روز گلزار شهدای شهر یاسوج عطرافشانی می شود که این عطرافشانی با حضور ادارات و خانواده های شهدا برگزار می شود؛ همچنین دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های مهم در دومین روز از هفته دفاع مقدس است، همایش روز سرباز نیز در استان برگزار و از سربازان نمونه شهرستان تجلیل می شود.
,
وی ادامه داد: در سومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام معنویت ،زنان و خانواده نامگذاری شده است در این روز در نماز جمعه حضور پیدا خواهیم کرد و در روز چهارم هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان برگزار می شود،در این همایش از دانش آموزان نخبه بسیجی شهرستان  نیز تجلیل می شود.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد عنوان کرد: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس پیاده روی اصناف را در تپه نورالشهدا خواهیم داشت و در آن مکان نشست بصیرتی برگزار می شود ،برگزاری یادواره شهدای حوزه ای ،پایگاهی ،شهدای آبروی محله نیز در مناطق مختلف از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان بویراحمد است.
,
 
,
انوری تصریح کرد: بر پایی موکب هیئت رزمندگان را در چهارمین روز هفته دفاع مقدس داریم، پخت و توزیع غذا ، چای و دمنوش را نیز در شهر یاسوج خواهیم داشت که از اول هفته دفاع مقدس تا پایان هفته این موکب در شهر یاسوج مستقر است. 
,
 
,
وی بیان کرد: در روز اربعین نیز پیاده روی از میدان جهاد کشاورزی یاسوج تا میدان امام حسین را داریم؛ زیارت اربعین نیز در این مکان قرائت خواهد شد.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد عنوان کرد : برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقات مختلف، تجلیل از اصناف نمونه،برپایی ایستگاه های صلواتی،شعار نویسی پشت خودرو ها از دیگر برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه