اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

توجه به رزمندگان بدون بیمه و شغل از برنامه های کمیسیون اجتماعی مجلس است

توجه به رزمندگان بدون بیمه و شغل از برنامه های کمیسیون اجتماعی مجلس است
کیومرث سرمدی بابیان اینکه امروز هر مدیری، نماینده‌ای ، وکیلی و وزیری اگر در جهت امیدوار کردن مردم قدم بردارد، همان رزمنده تحت فرماندهی ولایت است که در جبهه ایستاده است، گفت: یکی از برنامه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس توجه به رزمندگان معسر که جوانی و عمر خود وقف جبهه و جهاد کرده و امروز نه بیمه دارند و نه شغل و با حداقل حقوق زندگی می‌گذرانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در دیدار پیشکسوتان عرصه جبهه و دفاع مقدس با امام‌جمعه این شهر، اظهار کرد: حضور قاطبه مردم در جبهه‌های نبرد علیه دشمن در دفاع از تمامیت مرزی خاطرات زیادی را در اذهان زنده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به فلسفه جنگ تحمیلی و هجمه‌های جهان استکبار به رهبری صدام ملعون علیه کشور ایران مشخص بود، گفت: آن‌ها از ابتدا بر اساس مراکز جاسوسی و شناختی که از امام به پشتیبانی ملت داشتند، امروز را خوانده و به این رسیده بودند که اگر این تفکر در جهان جا بگیرد، در آینده نه‌چندان دور آنان دچار پدیده‌ای نوظهور مانند انقلاب اسلامی خواهند شد.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بابیان اینکه هر زمان و هر دوره‌ای در هر عرصه‌ای جنگ و تقابل ما با نظام استکباری و تفکر ضد اسلام است، گفت: امروز یکی از رسالت‌های ما این است که فرزندان جبهه و جهاد و رزمندگانی که از همه‌چیز مال و جان خود گذشتند، نباید اجازه دهیم که در سختی زندگی و گذران عمر به فراموشی سپرده نشوند چراکه آنان اسطوره‌های انقلاب اسلامی هستند.

,

وی با اشاره به اینکه آن دوران دفاع مقدس شهدای ما شهید شدند و ایثارگران ما هرچه داشتند، گذاشتند، افزود: امروز هم‌سنگر هم همان سنگر جبهه و جنگ است، مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی با مشکل مواجه‌اند، امروز هر مدیری، نماینده‌ای ، وکیلی، وزیری اگر در جهت امیدوار کردن مردم قدم بردارد، یعنی همان رزمنده تحت فرماندهی ولایت در جبهه ایستاده است و اگر هر سستی و بذر ناامیدی و سرگردان مردم و پیچ‌وخم کردن کارهای اداری و کوتاهی در انجام‌وظیفه داشته باشد، درواقع تقویت همان تفکر ضد استکباری و صدامی که مردم ما را نشانه رفته است.

,

سرمدی تصریح کرد: امروز مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مجلس انقلابی در راستای منوی رهبری، معیشت، اقتصاد و فرهنگ مردم را در برنامه‌ها و وضع قوانین مدنظر دارد، امروز اگر مشکل معیشت مردم حل ، بار از دوش آنان برداشته شود، این جبهه تقویت می‌شود.

,

وی بابیان اینکه امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خانواده‌های اسدآباد که از سال‌های قبل تلنبار شده، اشتغال جونان است، افزود: چه‌بسا همین پیشکسوتان عرصه جبهه و جهاد طعنه‌هایی هم می‌شوند که این‌همه ایثار کردید، امروز فرزندانتان بیکار است، بنابراین باید در سنگر خدمتگزاری برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم تلاش کرد.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه برای رزمندگان معسر که جوانی و عمر خود وقف جبهه و جهاد کردند و امروز نه بیمه دارند و نه شغل و با حداقل حقوق زندگی می‌گذرانند، یکی از برنامه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس توجه به آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه