اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع):

دفاع همچنان ادامه دارد / امروز دفاع در تمام عرصه‌ها قابل لمس است

دفاع همچنان ادامه دارد / امروز دفاع در تمام عرصه‌ها قابل لمس است
سردار ذوالقدر گفت: دفاع مقدس اگرچه در عرصه سخت با دشمن وارد جنگ شده بودیم اما امروز این دفاع در تمام عرصه‌ها قابل لمس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر صبح امروز در مراسم رونمایی از تألیفات جدید در حوزه دفاع مقدس که در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام برگزار شد، به برنامه‌های این سپاه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام ۵۴۹ برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی کرده که این ۵۴۹ برنامه به‌دنبال اعتلای و گسترش فرهنگ دفاع مقدس است و همچنین این سپاه به‌دنبال مقابله با تحریف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: یکی از این برنامه‌ها تجلیل از خانواده‌های مدافع حرم است. بعد از خراسان رضوی، بیشترین شهید متعلق به استان تهران است.

,

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با بیان این‌که در دفاع مقدس اگرچه در عرصه سخت با دشمن وارد جنگ شده بودیم اما امروز این دفاع در تمام عرصه‌ها قابل لمس است و این دفاع همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی تهدیداتی را در خود جای داده و نوع جدیدی از تهدید را به معرض نمایش گذاشته است که برای مقابل با این تهدیدات باید برنامه ریزی صحیحی صورت پذیرد.

,

ذوالقدر با اشاره به نقش سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در مقابله با کرونا گفت: مقابله با کرونا، جبهه جدیدی بود که ما به آن وارد شدیم. در اینجا باید با افتخار بگویم که سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام در حوزه مقابله با کرونا پیشگام است.

,

وی به افتتاح پروژه های عمرانی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: در حوزه افتتاح پروژه‌های عمرانی باید بگویم که ۵۱۳ پروژه عمرانی توسط سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام به اتمام رسیده و همچنین در حوزه محرومیت‌زدایی، حدود یک میلیون بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه