اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد

توزیع بیش از ۳۵۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان یزد

توزیع بیش از ۳۵۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان یزد
زارع کمالی گفت: ما تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی و بیش از هزار سری جهزیه بیش از ۱۰ هزار لوازم التحریر و کمک های دیگری در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، پیش از ظهر امروز در مراسم گام پنجم نهضت کمک های مومنانه در یزد گفت: هدف از زنده نگه داشتن ایام الله این است که ما از اتفاقاتی که افتاده است، درس بگیریم و دو تا از مناسبت های مهمی که ما امروز در آن قرار داریم یکی اربعین حسینی و دیگری هفته دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: دفاع مقدس که الگو گرفته است از عاشورای حسینی و اگر عاشورای حسینی نبود طبیعتا ما انقلاب اسلامی را نداشتیم، چون انقلاب اسلامی ما ملهم از حماسه عاشورا است.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: آن چیزی که ما در عاشورا باید خیلی به آن دقت کنیم چندتا نکته است یکی بحث علل قیام امام حسین و اینکه چرا امام حسین قیام کرد دوم اینکه چه درس هایی ما باید از قیام امام حسین بگیریم و سوم بحث عبرت های عاشورا است.

,

زارع کمالی خاطرنشان کرد: اما درس هایی که می توانیم از دفاع مقدس بگیریم بحث اتحاد و همدلی مردم عزیز و بزرگوار ما است همان اتفاقی که در بحث سلامت هم شاهد بودیم.

,

وی اضافه کرد: در زمان دفاع مقدس اتحاد همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولین بود و موجب پیروزی شد و امروز نیز همان همدلی را در بحث طرح سلامت و طرح شهید سلیمانی می بینیم؛ اگر اتحاد و در میدان و صحنه بودن مردم نبود یقینا با مشکلات بیشتری مواجه بودیم.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اگر حضور مردم و بسیجیان نبود با مشکل برمی خوردیم، بیان کرد: هر جایی همدلی و انسجام مردم باشد و در کنار آن توکل به خدا و توسل به اهل بیت و تبعیت از ولی امر وجود داشت ما موفق شدیم.

,

زارع کمالی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بسیجیان در کنار مردم بودند و  به تبعیت از فرمان رهبر انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه انجام وطیعه کردند و به یاری جامعه پزشکی شتافتند؛ امروز و در گام پنجم طرح شهید سلیمانی هم در موصوع واکسیناسیون و هم در بحث معیشت مردم بسیجیان در صحنه هستند.

,

وی تأکید کرد: امروز شانزدهمین مرحله کمک مومنانه را در سطح استان داریم که در این مرحله تا کنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۵ هزار بسته لوازم التحریر و همچنین بیش از ۱۰ تن آرد تهیه و بین نیازمندان و کسانی که از کرونا آسیب دیده اند توزیع شده است.

,

زارع کمالی تصریح کرد: ما تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی و بیش از هزار سری جهزیه بیش از ۱۰ هزار لوازم التحریر و کمک های دیگری در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع کردیم

,

وی گفت: با شهدای عزیز تجدید میثاق می کنیم که تا پایان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستیم و آنچه در توان داریم برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آن ها به کار خواهیم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه