اخبار داغ

مصدومیت رضا بهبود یافته، روحیه علی ترمیم شده؛

گیوی: امیدوارم برادران گرایی در نروژ روی سکو بروند/ بنا راه بردن را خوب به بچه ها یاد داده است

گیوی: امیدوارم برادران گرایی در نروژ روی سکو بروند/ بنا راه بردن را خوب به بچه ها یاد داده است
مربی ادواری تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مصدومیت رضا گرایی بهبود یافته و علی گرایی هم با شرایط روحی بهتری کار را برای حضور در جهانی 2021 دنبال می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی فرنگی در مورد وضعیت اردونشینان در آستانه اعزام به جهانی 2021 نروژ اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است. بعد از المپیک 3 اردو داشتیم، اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص داده شد. در اردوی دوم فشار نسبی به تیم وارد شد و الان اردوی آخر ماست که به پیپرینگ اختصاص دارد. شرایط خوبی داریم، اکثر بچه ها جوانند، با توجه به چرخه و مسابقاتی که پشت سر گذاشتند، تجربه کسب کردند، برخی هم جوان و کم تجربه اند اما باانگیزه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مربی سازنده محمدعلی و محمدرضا گرایی در مورد وضعیت دو برادر شیرازی به دایره طلایی گفت: محمدرضا یک مقدار آسیب دیدگی داشت که با فیزیوتراپی حل شد. مشکل وزنی ندارد، اکثر حریفانش را می شناسد. آنها را آنالیز کردیم و ان شاءالله مثل المپیک بهترین نتیجه را می گیرد. محمدعلی به خاطر باخت و شرایط المپیکی که پشت سر گذاشت، از نظر روحی و روانی تا مدت ها به هم ریخته بود اما اکنون شکر خدا بهتر است. من امیدوارم هم برادران گرایی و هم سایر بچه ها روی سکوی جهانی بروند.
,
 
,
این مربی شیرازی در خاتمه تاکید کرد: محمد بنا راه بردن را خوب به بچه ها یاد داده و همه باانگیزه هستند. ما یک قهرمان المپیک در رشته فرنگی داشتیم و این برای روحیه همه بچه ها عالی است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه