اخبار داغ

گزارش تصویری؛

احداث اولین پیست دوچرخه سواری تریال اراک

احداث اولین پیست دوچرخه سواری تریال اراک
نخستین پیست دوچرخه‌سواری تریال شهر اراک به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در بوستان معلم در دست احداث و در آینده نزدیک راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زندیه وکیلی در گفتگو با دیارآفتاب؛  از احداث اولین پیست دوچرخه سواری تریال در اراک خبر داد و گفت: این پیست ویژه رشته های تریال، جامپینگ و BNX (حرکات نمایشی و عبور از موانع) می باشد و از چوب، ‌ضایعات آهنی،‌ سنگ و لاستیک های فرسوده خودرو در طراحی پلکانی و پرشی این محوطه استفاده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

شهردار منطقه یک اراک با اشاره به اینکه این پیست به صورت روباز و فنس کشی بوده، اظهارداشت: رشته تریال و نمایشی مورد علاقه بسیاری از جوانان است.همچنین این رشته جذاب و مفرح برای اولین بار است که در شهر اراک توسعه می یابد.

,

زندیه وکیلی گفت: بی نیازی از جاده و نیز امکان تمرین در شب و فضای کم از مزیت های این رشته است.در رشته‌ تریال اصل بر تعادل است و در این رشته دوچرخه سوار بیشتر با انجام حرکات تعادلی و جفت کشیدن‌ها، دوچرخه را از روی یک مانع به روی مانعی دیگر می‌پراند.این موانع هم می‌توانند مصنوعی مثل محیط‌های شهری و پارک‌ها و هم طبیعی مثل صخره‌ها باشند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه