اخبار داغ

یادداشت؛

ضرورت انسجام فکری بین نیروهای انقلابی در جنگ رسانه ای

ضرورت انسجام فکری بین نیروهای انقلابی در جنگ رسانه ای
در مواجهه انقلاب و غرب متأسفانه در جبهه انقلاب، انسجام فکری و پختگی تحلیل وجود ندارد و انگار برای تمام مصادیق باید مقام معظم رهبری ورود کنند تا ما تکلیف خود را بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در مواجهه انقلاب و غرب متأسفانه در جبهه انقلاب، انسجام فکری و پختگی تحلیل وجود ندارد و انگار برای تمام مصادیق باید مقام معظم رهبری ورود کنند تا ما تکلیف خود را بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
در حال حاضر، عده زیادی از نیروهای انقلابی مشغول فعالیت علیه واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی هستند و علاوه بر دستور رهبری، اصلی‌ترین استدلال‌شان این است که ما نباید به امکاناتی که دشمن به ما تقدیم می‌کند، اعتماد کنیم.
,
 
,
اما همین نیروهای انقلابی فعالیت‌شان را در اینستاگرام، توئیتر و تلگرام که همه پلتفرم های آمریکایی و صهیونیستی هستند، انجام می‌دهند.
,
 
,
با وجود تاکید مکرر مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی، بسیاری از دوستان انقلابی، وسایل برقی (مثل لوازم منزل، یا لوازم دیجیتال) کره‌ای می‌خرند و اصلاً توجه نمی‌کنند که در این سال‌ها که کره و ژاپن، برای آمریکا و غرب؛ نوکری و خوش‌رقصی می‌کنند. حداقل لوازم کره‌ای و ژاپنی نخریم!
,
 
,
حتما باید رهبری تک‌تک مصادیق را با نام شرکت، شماره بارکد کالا ذکر کنند تا این بزرگواران متوجه شوند.
,
 
,
کالاهای مجازی هم ظاهراً از همین قاعده تبعیت می‌کنند و استفاده از پلتفرم‌های آمریکایی و رسماً صهیونیستی، بین انقلابیون هیچ قباحتی ندارد، بلکه بعضاً رزومه فرهنگی هم به حساب می‌آید!
,
 
,
مصادیق این مسئله در سایر حوزه‌ها هم بسیار است، حتی همان مواردی هم که رهبری به صراحت نام می‌برند، بعضاً در جریان انقلابی با انواع توجیهات، از روی تنبلی و خوش‌آمدهای شخصی تفسیر و تحریف می‌شود.
,
 
,
در میدان نبرد، باید دشمن را با تمام نیروها و ابزار و اعوانش، یک مجموعه دید و از تقویت جبهه دشمن به هر نحوی اجتناب کرد و به هر لبخند و پیشکش او با بی‌اعتمادی نگریست.
,
 
,
«با» زمین دشمن بازی کنیم، نه «در» زمین دشمن. در غیر اینصورت «بازی کردن» جای خود را به «بازی خوردن» می دهد.
, بازی کنیم,
 
,
غلامرضا گل‌صفتان - فعال رسانه ای
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه