اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد؛

واردات بی‌رویه، مانع بزرگی برای حمایت از تولید داخلی است/ اقدام عملی در راستای تحقق شعار سال

واردات بی‌رویه، مانع بزرگی برای حمایت از تولید داخلی است/ اقدام عملی در راستای تحقق شعار سال
سامان طاشکوئی گفت: اقدام مقام معظم رهبری و اجابت رییس جمهور، اقدام عملی حمایت از تولید داخلی و گامی در جهت تحقق شعار سال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سامان طاشکوئی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اقدام مقام معظم رهبری و اجابت رییس جمهور، اقدام عملی حمایت از تولید داخلی و گامی در جهت تحقق شعار سال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی با بیان این که واردات بی رویه مهم ترین عامل در جلوگیری از تقویت تولید داخل است، افزود: اگر واردات کالا در هر زمینه ای که مورد مشابه آن در کشور تولید می شود به طور کلی قطع شود، به طور حتم شاهد تقویت تولید داخل خواهیم بود.
,
 
,
طاشکوئی ادامه داد: در سال های اخیر تولیدکنندگان در زمینه لوازم خانگی به خودکفایی رسیدند ولی بازار محصولاتشان به دلیل واردات رونق نداشت.
,
 
,
وی افزود: این اقدام باعث بازگشت رونق به بازار لوازم برقی خانگی می شود و از طرفی به توسعه اقتصاد در کشور کمک می کند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: امروز نه تنها می توانیم نیاز بازار لوازم خانگی را در داخل تامین کنیم بلکه ظرفیت صادرات این محصولات در کشور فراهم شده است.
,
 
,
طاشکوئی در خاتمه خاطرنشان کرد: رونق در تولید داخلی یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است، راهکاری که سالها از طرف رهبری بیان می شود ولی چون در دولت های قبلی عزمی برای این مهم وجود نداشت، امیدواریم در دولت جوان انقلابی این مهم محقق شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه