اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

امنیت در ایران یک امینت اجاره‌ای و وابسته نیست/ امنیت زیرساخت اساسی برای پیشرفت کشور است

امنیت در ایران یک امینت اجاره‌ای و وابسته نیست/ امنیت زیرساخت اساسی برای پیشرفت کشور است
حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران، سوری، ظاهری، اجاره ای، مقطعی، فصلی، نیابتی و وابسته نیست، گفت: امنیت زیرساخت اساسی همه فعالیت های ضروری برای پیشرفت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: نعمت امنیت برای مردم تبیین شود و روشنگری لازم صورت گیرد و مردم هم متقابلاً قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اقدامات مختلفی در راستای تامین امنیت همه جانبه انجام می شود که یکی از ستون های تامین امنیت در کشور نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: عدالت و امنیت از جمله مواردی است که همه به آن احتیاج دارند و عدالت اجتماعی نیز در رأس آن قرار دارد.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه وظیفه پلیس ایجاد و حفظ امنیت و نظم در جامعه است و در ایران اسلامی ایجاد امنیت تفاوت قابل توجهی با دیگر کشورها دارد، تصریح کرد: امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران، سوری، ظاهری، اجاره ای، مقطعی، فصلی، نیابتی و وابسته نیست.

,

وی با اشاره به اینکه اگر به امنیت اطراف ایران نگاه کنیم به این نکته خواهیم رسید که بسیاری از کشورها امنیت وابسته و اجاره ای دارند و برخی  از کشورها هم تظاهر به امنیت می کنند در صورتی که یک امنیت وابسته دارند، اذعان کرد: امنیت یک مقوله مهمی است که در اولویت اول قرار دارد و امنیت کشور نیز به وسیله خود مسئولان و نیروهای امنیتی بدون وابستگی تامین می شود.

,

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه حرکت نیروی انتظامی در تامین امنیت باید برای کشورهای دیگر الگو و درس باشد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران امنیت جانی، اقتصادی، فرهنگی و... دارد که کشور ما در این زمینه موفق عمل کرده است.

,

وی با تاکید بر اینکه امنیت زیرساخت اساسی همه فعالیت های ضروری برای پیشرفت کشور است، تشریح کرد: نیروی انتظامی در جامعه کار بسیار سختی دارد که باید قدردان زحمات این نیرو باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه