اخبار داغ

در هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

امحاء بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در گلستان

امحاء بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در گلستان
با حضور مدیران ارشد استانی دو تن و ۶۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در استان گلستان امحاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری استان گلستان و مقامات انتظامی دو تن و ۶۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در استان گلستان امحاء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
همچنین همراه با این مواد مخدر ۳۲ هزار عدد انواع قرض و ۲۷۱ لیتر داروهای غیرمجاز و آلات و ادوات مصرف مواد مخدر به آتش کشیده شد.
,
 
,
, ,
در این مراسم استاندار گلستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، تاکید کرد: مردم به وجود پلیس مقتدر و خدوم افتخار می کنند.
,
 
,
هادی حق شناس متذکر شد: فعالیت نیروی انتظامی سخت و حساس است و آحاد جامعه قدردان زحمات پلیس هستند.
,
 
,
وی بابیان اینکه  در راستای مبارزه با مواد مخدر دستگاه های زیادی نقش دارند ، ابراز داشت: نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با این پدیده شوم مقابله می کند و تلاش های جهادی و شبانه روزی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت بر کسی پوشیده نیست.
,
 
,
این مقام مسئول تاکید کرد: کارکنان ناجا آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم کرده اند و امروز همه ما به وجود چنین نیروهای خدومی افتخار می کنیم.
,
 
,
سردار محمد سعید فاضل دادگر نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار گلستان ما گفت: مواد مخدر سرمنشاء سایر جرائم به شمار می رود و فرد معتاد برای تامین مواد مخدر گاهی به جرائم دیگر متوسل می شود که این موضوع باعث می شود که امنیت دیگران از دست برود و لذا اعتیاد به مواد مخدر منشاء و سرمنشاء بسیاری از جرائم به شمار می رود.
,
 
,
, ,
 
,
فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: پلیس نیز به عنوان مسئول کمیته مبارزه با مواد مخدر در زمینه مبارزه با قاچاقچیان پرتلاش است و به واسطه این تلاش توانستیم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنیم.
,
 
,
فاضل دادگر افزود: از ابتدای سال تاکنون هشت تن مواد مخدر کشف شده است و در این رابطه ۴۳ قاچاقچی در قالب باندهای مختلف دستگیر شدند و همچنین پلیس با اقدامات خود از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر را از سطح خیابان های شهر جمع آوری کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه