اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

حمایت خیرین از بیمارستان آیت‌الله خوانساری بسیار چشمگیر است/ خود تحریمی و خود انتقادی به شرایط سخت کرونا دامن می‌زند

حمایت خیرین از بیمارستان آیت‌الله خوانساری بسیار چشمگیر است/ خود تحریمی و خود انتقادی به شرایط سخت کرونا دامن می‌زند
جمالیان گفت: حمایت خیرین از بیمارستان آیت‌الله خوانساری بسیار چشمگیر است که جای تقدیر دارد چراکه بیماران سرطانی نیاز به حمایت‌های خاص دارند اما با وجود بحران‌ها و موج‌های کرونا هم‌اکنون وضعیت بیمارستان آیت‌الله خوانساری بسیار مطلوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار آفتاب؛ جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در آیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گفت: علیرغم وجود بحران بیماری کرونا و سختی‌هایی که در مدیریت این بیماری وجود داشت بیمارستان آیت‌الله خوانساری بسیار خوش درخشید و کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, :,

جمالیان اظهار کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و خیرین همواره حامی و همیار بیمارستان آیت‌الله خوانساری بوده‌اند و دغدغه‌های آنها برای توسعه و تجهیز این بیمارستان قابل‌تقدیر است.

,

وی ادامه داد: معاونت بهداری و دفاع زیستی سپاه روح‌الله و نیروهای خدوم بسیج در طول بیماری کرونا با اقدامات سازنده و حضور میدانی نقش مؤثری در مقابله و کاهش آسیب‌های بیماری داشته‌اند و در شرایط سخت همواره یاری کادر درمان و مدافعان سلامت بوده‌اند که جای تقدیر از زحمات همه آنها دارد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: متأسفانه علیرغم حدود دو سال از گذشت شیوع بیماری کرونا هنوز دنیا ابهامات زیادی در خصوص بیماری و مدیریت آن دارد و این نشان‌دهنده اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌رساند.

,

جمالیان بیان کرد: بحران کرونا چندوجهی بود علاوه بر آسیب‌های خود بیماری و شرایط سخت مدیریت‌های آن مسائلی همچون فضای مجازی و کمبود برخی از داروها بر این بحران می‌افزود.

,

وی تصریح کرد: در دوران بیماری کرونا خود تحریمی و خود انتقادی به شرایط سخت دامن می‌زد و انگیزه‌ها را تضعیف می‌نمود و مدیریت در این شرایط بسیار سخت بود که مدافعان سلامت و کادر درمان با مجاهدت و ایثار خود خوش درخشیدند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: حمایت خیرین از بیمارستان آیت‌الله خوانساری بسیار چشمگیر است که جای تقدیر دارد چراکه بیماران سرطانی نیاز به حمایت‌های خاص دارند اما باوجود بحران‌ها و موج‌های کرونا هم‌اکنون وضعیت بیمارستان آیت‌الله خوانساری بسیار مطلوب است.

,

در پایان این مراسم از زحمات دکتر آذین احمری رئیس سابق بیمارستان آیت‌الله خوانساری تقدیر و دکتر رستمی به‌عنوان سرپرست بیمارستان معرفی شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه