اخبار داغ

داغ های مجازی؛

هجمه نوکر امریکا و انگلیس علیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد+عکس

هجمه نوکر امریکا و انگلیس علیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد+عکس
خبرنگار خودفروخته ای که نوکری امریکا و انگلیس را می کند در جدیدترین اقدام خود علیه فرهنگ حجاب، هجمه ای علیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به راه انداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس مسیح علی نژاد خبرنگار مزدور و خودفروخته ای که نوکری سرویس های بیگانه را می کند و اقدامات ضد ایرانی زیادی را انجام داده است این بار در تازه ترین اقدام ضد فرهنگی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را نشانه گرفته و سعی می کند با تحریف و القاء ضد فرهنگ به مقاصد خود دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

واقعیت تلخ  این روزهای هجمه رسانه مسیح پولی نژاد به صحبت های آیت الله نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد است که از لزوم بودن حجاب و عفاف در میان زنان سخن گفته بود .

,

وی تمام تلاش خود را می کند تا حجاب و عفاف  را از میان بردارد و هدف اصلی او نفی لزوم عفت و پاکدامنی و نهایتاً زیرسوال بردن اصل حجاب است.

,

مسیح علی نژاد متولد 20 شهریور 1355 در بابل، خبرنگار است، فارغ التحصیل لیسانس رشته روزنامه نگاری از دانشگاه آکسفورد بروکز انگلستان می باشد.

,

, ,

او  در سال 89 سعی داشت با تعدادی از افراد بدنام سیاسی و ضد ایرانی تلویزیون ماهواره ای تاسیس کند و بعدها مشخص شد این خانم خبرنگار مبالغ سنگینی از سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد کمپین های ضد حجاب گرفته است.

,

پولی نژاد با شکست در این پروژه وارد تلویزیون صدای آمریکا شد که انتشار منابع مالی برنامه اش نشان می دهد او برای هر ماه 20 هزار دلار از دولت آمریکا حقوق می گیرد.

,

بعد از اقدامات ضد ایرانی او، اعضای خانواده اش با انتشار بیانیه ای از مسیح (معصومه) اعلام برائت کردند، آنها این اقدامات وی را عجیب و محکوم کردند.

,

در شرایط ویژه کرونایی جهان رسانه های ضد انقلاب و مسیح علی نژاد روند پیشین خود یعنی دروغ پردازی و دوگانه سازی برای ضربه زدن به فرهنگ ،حیا و عفاف را فراموش نکرده و در تازه ترین فتنه خود حجاب زنان را مورد هجمه رسانه ای خود قرار داده است.

,

 

,

انهی پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه