اخبار داغ

در نشست هئیت دولت؛

استاندار گلستان معرفی شد

استاندار گلستان معرفی شد
در نشست هیئت دولت، علی محمد زنگانه به عنوان استاندار گلستان معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ در نشست صبح امروز هیئت دولت علی محمد زنگانه به‌عنوان استاندار گلستان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان, گلستان ما,

در روزهای گذشته درخواست های زیادی نخبگان استان گلستان برای انتخاب استاندار بومی داشتند و در نهایت دولت سیزدهم با این درخواست ها موافقت کرد.

,

پیش از این زنگانه به عنوان مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه فعالیت داشت.

,

علی محمد زنگانه متولد ۱۳۵۰ در استان گلستان است وی در سن ۱۳ سالگی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.  
زنگانه پس از پایان جنگ به تحصیلات خود در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداخت و پس از فارغ‌التحصیلی در شبکه بهداشت مشغول به خدمت شد.

,
,

پس از مدتی زنگانه وارد ساختار مدیریتی شبکه بهداشت شد و پس از آن به سمت معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان منصوب شد.

,

ایشان به ارائه خدمات ارزنده از جمله توسعه خانه های بهداشت و شبکه ملی اطلاعات خانوار پرداخت وی همچنین موفق به اخذ مدرک دکترای مدیریت از دانشگاه علوم پزشکی  ایران شده است.

,

فعالیت در وزارت بهداشت به عنوان مشاور وزیر نیز از دیگر سوابق زنگانه به شمار می رود، زنگانه همچنین سوابق معاون امور اجتماعی، معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی و قائم مقام  رئیس سازمان بهزیستی کل کشوررا در کارنامه دارد.
زنگانه پس از موفقیت در بهزیستی به قوه قضائیه رفت و مدیر کل دفتر امور کودکان، زنان و خانواده، مدیرکل پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی، مدیر کل همکاری های فرهنگی و اجتماعی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه شد.

,
,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه