اخبار داغ

آیت‌الله علم الهدی؛

روحیه جهادی و دست پرورده ۸ سال دفاع مقدس بودن از ویژگی‌های استاندار جدید خراسان رضوی

روحیه جهادی و دست پرورده ۸ سال دفاع مقدس بودن از ویژگی‌های استاندار جدید خراسان رضوی
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: بومی بودن، روحیه جهادی، دست پرورده ۸ سال دفاع مقدس بودن و هم‌سنگری با ایثارگران، امتیازات بزرگی برای انتخاب آقای نظری به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی امشب در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های مجاهدانه این دولت و کارگزاران نظام اسلامی در طی دو ماه گذشته آثار و برکات قابل‌توجهی در کشور داشته و مردم را امیدوار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: ظرف زمانی دو ماه اقتضاء نمی‌کند که همه انتصابات لازم در تعیین کارگزاران نظام صورت گیرد و باید با شناخت و دقت واقعی باشد.

,

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور اعضای کابینه را با معرفی به مجلس در وقت خودش تعیین کرد و از طرفی هرچه زودتر در استان‌ها هم  متولیان امر باید تعیین کند.

,

امام‌جمعه مشهد گفت: در استان خراسان رضوی در مدت یک سال گذشته از وجود آقای معتمدیان حداکثر استفاده را بردیم و فعالیت‌های جهادی ایشان در پیک پنجم کرونا که استان ما غافلگیر شد، قابل‌تقدیر است.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: مدیریت هنرمندانه آقای معتمدیان در بستر زمانی یک‌ساله باید موردنظر همه قرار گیرد؛ وی در زمانی استانداری را قبول کرد که دولت در التهاب بود و از هرگونه کمکی به استانداری خراسان رضوی کوتاهی شد.

,

آیت‌الله علم الهدی اضافه کرد: استان خراسان رضوی ده‌ها مسائل مختلف امنیتی، سیاسی، مرزی و اقتصادی دارد و آقای معتمدیان که در پایان دولت این مسئولیت را قبول کردند، توانستند خدمات شایانی را به مردم استان ارائه کنند.

,

وی ضمن تبریک به آقای نظری به‌عنوان استاندار جدید خراسان رضوی تصریح کرد: انتخاب آقای نظری از چند جهت قابل دقت بود؛ همه نمایندگان و عموم جریان‌های سیاسی ارزشی استان بر بومی بودن استاندار تأکید داشتند که با یک شناخت کاملی بتواند استان را مدیریت کند و این درباره شخص آقای نظری مصداق دارد.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: ورود آقای نظری به‌عنوان استاندار خراسان رضوی، همچون مسئولیت وی در سپاه امام رضا(ع) در مسائل باید عمیق است.

,

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: با روحیه جهادی که آقای نظری دارند و دست‌پرورده 8 سال دفاع مقدس هستند و مجاهدت‌های وی و همچنین هم‌سنگری با ایثارگران، امتیازات بزرگی  برای انتخاب وی به عنوان استاندار خراسان رضوی است.

,

وی اضافه کرد: در دوران گذشته در دو سه بحرانی که در کشور رخ داد، برادرمان آقای نظری اقدامات و ابتکارات خوبی در استان داشتند؛ در مسئله معیشت مردم و تأمین گوشت که خارج از حوزه مسئولیتشان هم بود به این مسئله ورود کردند و این مشکل را پیگیری و با به صحنه آمدن آن را حل کردند.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: آقای نظری خوشبختانه ابتکارات خوبی در مهار بحران‌های امنیتی در سال 97 و سایر بحران‌ها داشتند تا جایی که اقدامات وی موردتوجه مقام معظم رهبری قرار گرفت.

,

آیت‌الله علم الهدی در پایان گفت: دولت سیزدهم باید توجه خاصی به خصوصیت‌های ویژه استان خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌ها داشته باشد؛ مجاورت با مرز و رفت‌وآمد هزاران مسافر داخلی و خارجی به استان و به‌ویژه مشهد مقدس، می‌طلبد مدیران استان از همه لحاظ اشراف لازم را بر مسائل داشته باشند و توقع ما هم از آقای نظری همان فداکاری‌های دوران دفاع مقدس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه