اخبار داغ

مدیر کل پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در فوتی های حوادث رانندگی

کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در فوتی های حوادث رانندگی
کامروز امینی از رشد 27 درصدی فوتی های ناشی از حوادت رانندگی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: امسال 10 هزار و 644 نفر به پزشکی قانونی استان جهت معاینات سرپایی مراجعه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  کامروز امینی در گفتگو با  صبح زاگرس  با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال، ۱۰۱ پرونده در کمیسیون های پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد کاهش داشت گفت: 42 پرونده از این تعداد مربوط به قصور پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد بود که 12 پرونده تایید و 30 پرونده رد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

وی در ادامه با اشاره به افزایش مراجعات سرپایی به پزشک قانونی استان نسبت به 6 ماهه نخست امسال گفت: 10 هزار و 644 نفر به  پزشکی قانونی استان جهت معاینات سرپایی مراجعه کردند که این مراجعات نسبت به مدت مشابه رشد 2.88 درصدی داشته است.

,

امینی در ادامه افزود : بالغ بر 3 هزار زن در شش ماهه ابتدایی امسال برای معاینات سرپایی مراجعه کردند که در مقابل مردان با 7 هزار نفر مراجعه بیشترین آمار مراجعات را در این مدت داشتند.

,

مدیر کل پزشکی قانونی استان ، کهگیلویه و بویراحمد را در کشور به دلیل مراجعات بالینی در جایگاه اول ارزیابی کرد و اظهار داشت: بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور در سال 99، کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت در جایگاه اول کشور قرار دارد.

,

وی با اشاره به رشد 27 درصدی فوتی های ناشی از تصادف در استان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱۷ مورد فوتی حوادث رانندگی در استان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه رشد داشته است.

,

امینی تعداد مصدومان تصادفات در استان را بالغ بر 2 هزار نفر ارزیابی کرد و افزود: از مجموع مصدومان حوادث رانندگی شش ماهه نخست امسال در استان، یکهزار و 433 نفر مرد و ۶۱۰ نفر زن بودند.

,

مدیر کل پزشکی قانونی جایگاه کهگیلویه و بویراحمد را در غرق شدگی میان استان های کشور دهم عنوان کرد و تصریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال 13 مورد غرق شدگی در سطح استان به ثبت رسیده که از این تعداد، 1 نفر زن و 12 نفر مرد بوده است.

خبرنگار: اسحاق باقرزاده 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه